Laloba Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Er det noen andre der ute som har positive erfaringer med utroskap/tiden etter utroskap? Eller er jeg den eneste som føler at utroskapen den dag i dag har gjort både meg og forholdet mitt svært mye bedre, for ikke å snakke om sterkere! 1
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 positivt utroskap? den tror jeg nesten du må forklare til pukt og prikke for at noen muligens kanskje kanskje skal nesten forstå?
Laloba Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2012 Ja altså, det var kanskje litt vanskelig skrevet.. Kan jo heller prøve å ramse opp? - Før utroskapen hadde jeg og samboer ofte problemer med å snakke "ordentlig" sammen, men etterpå var vi liksom tvungene til å snakke både mye og ofte for å ordne opp. Og da ble ordentlig prating en god vane vi har beholdt. - Jeg var alltid redd for at han skulle være utro før. Livredd faktisk. Men når det skjedde så var det plutselig ikke verdens undergang. Jeg var såklart såret, men jeg overlevde liksom Vanskelig å forklare følelsen. - Jeg var masete, sjalu og kontrollerende før. Men etter å ha sett at det ikke hjalp, og at han fint var utro med meg hengende over, da sluttet jeg å være sånn. Og DET var en stor lettelse både for meg og samboeren. - Jeg fikk et kick igjen! Fikk lyst til å trene, se bra ut osv Vise at jeg er verdt å miste liksom. Hadde lenge bare kjørt hamburger, sminkeløs og joggebukse. - Oppdaget kjæresten på nytt. Han ble attraktiv for meg igjen, fordi noen andre ville ha han.. Vi ble ganske mye villere i senga Og mange flere småting, som å bare komme nærmere hverandre og le av hendelsen sammen. Ikke minst vise andre som var der/vet og HENNE at vi er lykkelige For vet hun har hengt etter han i åresvis 1
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 hvis det der funker for deg, så er jo det flott det.. men hvordan du noengang kan stole på han etter dette, det kan jeg nok aldri forstå- hva vet vel du om han og hun som har lengtet etter han i åresvis, ikke har et godt og etablert elskerforhold?! 3
Laloba Skrevet 7. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2012 Det er sant, og skjønner at mange ikke ville klart å stole på. Men det er jo et valg man må ta da, og jeg angrer så absolutt ikke på valget mitt. Men nå skal det sies at jeg ikke var i tvil engang da. Jeg gjorde det aldri slutt eller sa jeg ville ha pause/måtte tenke og slikt som mange gjør. Det eneste var at vi begge skjønte at nå må det noe alvorlig prating til for å finne ut av alt. Jeg kjenner henne veldig godt. Hun er en venninne av oss begge, eller med i samme omgangskrets da. Og hun har hele tiden "hengt" på kjæresten min, uten å legge noe som helst skjul på det heller. Han viste ingen interesse for henne før kvelden det skjedde. Det var et ONS. Da hadde jeg IGJEN kranglet med han om en bagatell og vi dro på fest (der hun var) sammen med en ganske så furt tone. Han sa noe sånt som at han ikke gadd meg mer, men jeg ignorerte han egentlig. Et par timer senere fikk jeg dårlig samvittighet og gikk for å si unnskyld, og da plutselig hadde de sex på badet gitt.. såå, ja. det var bare den ene gangen!
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 det virker som ikke fikk "ønsker reaksjon" fra noen her etter første innlegg, så du måtte skrive et "provoserende" innlegg så vi skulle reagere enda sterkere- eller?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Tror det er ekstremt få som ser på utroskap som noe positivt gitt. For flertallet ser det ut til å ende med sårede følelser og brudd... Om man har problemer med sjalusi, kommunkasjon osv finnes det nok langt mindre risikable og sårende løsninger på problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 "Positivt utroskap" må være noe slikt som når du er utro mot favorittpålegget ditt med et sunt pålegg i stedet.
Mbah Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Flott at det funket for dere. Andre har sikkert ikke hatt samme opplevelse så derfor du får mye negativt tilbake.. konklusjonen bør uansett være at kommunikasjon og forståelse er viktig. Dvs forstå hverandre slik dere er, ikke kreve at den andre skal bli og gjøre slik du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Jeg vil ikke kalle noe "positivt utroskap" uansett hvordan det har blitt i ettertid. Men det er også sånn her, at, hvis ikke disse utroskapene hadde skjedd med kjæresten og meg, vil,e vi ikke stått like sterkt i dag som vi gjør. Altså, han har aldri rørt en annen jente mens vi har vært sammen, men han flørtet med en jente på sms en gang. Jeg fersket han noen uker senere. Jeg derimot hadde sex med en, og fortalte det med en gang. For meg er ærlighet veldig viktig, så følte at han fortjente åc vite sannheten. Jeg følte at jeg fortjente konsekvensen som kunne komme, det å miste han. Men det skjedde aldri. Vi tilga hverandre begge to, selv om det selvfølgelig har vært veldig vanskelig, i tillegg har vi gått gjennom andre vanskelige ting også, som kan påvirke forholdet veldig, men vi kom oss gjennom det og er fortsatt et par. Og jeg merker at jo lenger vi er samen, jo bedre har vi det. Nå har vi vært sammen i godt over 3 år og har en flott hund sammen, bor i leil og planlegger å kjøpe en stor og fin leil snart. Uansett... Man kan overleve utroskap og sånt, men jeg Føler likevel Ikkekast utroskap har vært noe positivt i det hele tatt. Jeg følte der og da at jorda gikk under, at jeg ville dø osv. Håper jeg aldri opplever noe slikt igjen.
Gjest Regza Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Jeg kan være så ærlig å si at det kom ingenting positivt ut av mannens utroskap. Eneste det gjorde var å lage en stor knekk i tillitten min til han som vi enda jobber oss ut av. Han valgte å være utro med en venninne han har hatt helt siden ungdomstiden, denne jenta har han selvfølgelig måtte kutte ut om vi skulle fortsette. Hun mistet en venn, han mistet en venn, forholdet ble skakkjørt. Så får vi se hvordan veien blir videre.
Grisejenta Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 Positivt utroskap - cuckolding. Kjæresten min tenner på mine sidesprang.
Gjest Regza Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Positivt utroskap - cuckolding. Kjæresten min tenner på mine sidesprang. Men om han syns det er greit er det ikke utroskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå