Gå til innhold

Trenger en påskeklem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snufs.

Kan noen ikke komme hit med en god varm klem til meg? :trist:

Sitter i pysj inntullet i pledd med varmeflaske, piggtråd i halsen og feber mens jeg ser på alle venners status på facebook at de er ute på ski i god været :(

Ikke beste påsken på meg i år nei. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:smilyblomst::kose::klem:
Skrevet

:klemmer: klem til deg!

Du får kose deg med krim eller noe på tv. Mange filmer i påsken!

Skrevet

Åh tusen rakk dere to.

Det hjalp faktisk litt. :klemmer: til dere også.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noe trøst, er ikke jeg kjempepigg heller :( Nuvel, dritt. Vi får trøste oss med innetid, og heller tenke på alle de som blir solbrente i trynet og sånn, hæhæ.

klem fra meg.

Skrevet

Liten oppmuntrer:

:)

• Liker 1
Skrevet

En påskeklem kan vi nok ordne. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Sitter også alene i påska og er ikke frisk. Det ble slutt med typen for to dager siden og alt har stoppet opp. Men i dag har jeg gjort litt i huset og tatt et varmt bad. Nå kom nettopp en kjøttmeis utenfor og satt og kvitret og jeg ble i litt bedre humør. Sender deg en klem. God bedring. :klemmer:

Skrevet

Om det er noe trøst, er ikke jeg kjempepigg heller :( Nuvel, dritt. Vi får trøste oss med innetid, og heller tenke på alle de som blir solbrente i trynet og sånn, hæhæ.

klem fra meg.

:klemmer:

Liten oppmuntrer:

:) v

En påskeklem kan vi nok ordne. :klemmer:

:hug:

Sitter også alene i påska og er ikke frisk. Det ble slutt med typen for to dager siden og alt har stoppet opp. Men i dag har jeg gjort litt i huset og tatt et varmt bad. Nå kom nettopp en kjøttmeis utenfor og satt og kvitret og jeg ble i litt bedre humør. Sender deg en klem. God bedring. :klemmer:

Stoor klem til deg også :klemmer:

Tusen takk for alle klemmene, det varmer veldig og hjalp meg i ensomheten min, muss muss på all dere godingene. :):rodmer:

Skrevet

Tusen takk til dere alle som sender meg klem. Blir jo rørt over at så mange tar seg tid til en fremmed syk stakkar. :rodmer:

Dagen i dag er ikke noe bedre, våknet for 30 min siden, kjennes ut som jeg har svelget en sag samtidig som at noen har kokt meg for så kjøre over ryggen min. Deilig. :sukk:

:klemmer: til alle dere. Håper dere får en 10000 ganger bedre søndag enn jeg har i vente. :)

Skrevet

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

:rodmer::klemmer:

Tusen takk.

Skrevet

God bedring videre!

Her er litt varm kakao: :kaffekopp:

:kose:

Skrevet

God bedring videre!

Her er litt varm kakao: :kaffekopp:

:kose:

Tusen takk :) kakao var deilig for den såre halsen :jepp:

:klemmer: God bedring! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...