Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig mange ganger fått helt EKSTREME kramper i høyrebeinet, utrolig nok KUN på høyrebeinet. Det er i leggen, mellom musklene lizm...

Det pleier å skje når jeg strekker meg om nettende. Det gjør jeg spesielt etter at jeg har vært ute av en eller annen grunn. Men det skjer ganske ofte hvor jeg ikke har vært ute.

Det hender at jeg våkner av at det begynner å komme, så stopper det fordi jeg finner kjappt en stilling som det forsvinner i. Men det kommer tilbake, og da må jeg igjen finne samme stilling. Dette kan skje flere ganger i uken, og noen ganger ikke på en mnd .. Kommer veldig og går.

i dag våknet jeg opp skrikende! Krampen holdt meg i 3 timer. Var umenneskelig vondt i 5 minutter, fant ingen stilling eller noe lignende.. Så jeg er litt lei.

Det samme med munnen. Jeg har en muskel i munnen som plutselig hopper ut... Så må jeg dytte den inn. Den er på haken liksom, imellom haken og halsen. Det skjer ganske ofte når jeg gjesper veldig, eller åpner munnen ganske mye, hvis jeg skal spise en STOR hamburger, så kan jeg ikke det, for den kommer :P Da må jeg dytte muskelen tilbake, eller hva det enn er. har noen hørt lignende?

All hjelp vil hjelpe!

Jeg er ganske stiv i beina.. Kan det være det som ødelegger? for jeg er virkelig villig til å tøye hver dag hvis det er greia ( jeg burde gjøre det uansett though ).

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Man kan lettere få muskelkramper av å drikke ting med kullsyre (øl spesielt). Kramper indikerer også at du kan ha magnesiummangel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...