Gå til innhold

Spiller menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror dette er litt misforstått. Ja, jeg er helt sikker på at også menn spiller - men jeg vil allikevel ta det litt lengre.

Enkelte mennesker spiller! Ikke "alle" kvinner og "alle" menn. Jeg har jo såklart også hørt den visen om at man ikke må vise interesse så boms og badus med en gang, for da får du ikke jenta - og i noen tilfeller har det helt klart stemt. Hvorfor er det slik? Sannsynligvis fordi begge parter er "Opplært" til at slik skal det være.

Selv er ikke jeg noe spesielt flink til å spille etter regler og systemer for å uttrykke hva jeg vil og føler. Jeg er ikke noen person som går rundt grøt, liker jeg deg så legger jeg ikke skjul på det.

Allikevel ser jeg at enkelte forventer at det skal være litt "sånn og sånn", når det gjelder hele ritualet om å bli kjent og gå sammen.

Jeg tror det er mye på grunn av dette at mange, både menn og kvinner, blir ledet inn i en slags forståelse at det SKAL være et spill.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Menn som spiller er konger.

Der kom du også ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som spiller får de damene de vil ha.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at dette "spillet" alltid er så bevisst?

Skrevet

Der tror jeg du har et veldig godt poeng, faktisk.

Gjest "gjest"
Skrevet

Der tror jeg du har et veldig godt poeng, faktisk.

Hvordan da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempeteit å ikke svare, man forstår jo at det er med vilje, alle har jo tlf sine på 24/7 for tiden:P For meg er det ikke noe turn-on at han ikke gidder å svare meg om jeg tar kontakt.. Men så har jeg aldri vært noe særlig på sjekkemarkedet heller.

Det er ikke noen selvfølge at det er med vilje. Søs svarer meg enten etter flere timer/dager eller ikke i det hele tatt, og jeg tviler på at hun spiller et spill.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert det er så bevisst på den måten at man f.eks er usikker.

Jeg pleier ofte å vente litt med å svare (ikke kjempelenge, men drøye litt) fordi jeg ikke vil virke overinterssert, men det er ikke noe jeg gjør for å få den andre parten mer interessert. Gjør det mest for min egen del :P

For eksempel.

Gjest .-L-.
Skrevet

Folk spiller hele tiden. Noe annet hadde vært idiotisk :P. Skal man fremstå noen lunde oppgående må man kunne bytte roller og vite hvordan man skal tilpasse seg forskjellige situasjoner.

Min definisjon av spill er når man gjør noe som man er tjent med selv, samtidig som man holder igjen med det en egentlig har lyst å si/gjøre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...