Gå til innhold

Spiller menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åå, jeg blir gal av dette spillet!

En veninne av meg overhørte to gutter på treningssenteret, samtalen gikk som følger:

A: Jeg traff ei jente i helgen som jeg likte så godt, og nå har hun sendt melding. Lurer på hva jeg skal svare.

B: Du må jo ikke svare

A: Jeg burde vel svare?

B: Nei nei, hvis du liker henne, så la henne vente noen dager!

Er det sånn at gutter spiller sånn? Venter med å svare med vilje? Hvorfor?

..Og hvor lenge etter en date burde man vente med å ta kontakt? Finnes det noen "spilleregler" for dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet jo at det å ignorere jenta er den sikreste veien for å få henne.

Det å vise interesse og svare med en gang er jo skikkelig turn-off for alle jenter med mindre du er en super kjekk mann(og dermed allerede forelsket i deg)

• Liker 5
Skrevet

jeg er imot "spillet" samtidig som det kan oppleves som desperat eller overivrig om man sender meldinger og ringer med en gang.

jeg skjønner hvordan det ble til for å si det sånn..

Skrevet (endret)

Det er viktig å ikke virke desperat må vite, og hun må heller ikke tro at hun allerede har "bagget" deg, slik at hun kan spille tilbake og holde deg på gress inntil noe bedre dukker opp. ;)

Men jeg synes heller ikke at damer skal hive seg over telefonen eller datamaskinen når jeg ringer eller sender melding. Det er hyggelig, selvsagt, men jeg vil at de skal ha et liv ved siden av meg. I hvert fall inntil ting begynner å bli blodig alvorlig.

Dessuten er folk flinke til å lyve. Jeg fikk nesten hjerteinfarkt når hun ene fortalte meg at hun sovnet med mobilen i hånden fordi hun ventet på sms fra meg en kveld. Jeg tok det med en klype salt, til tross for at jeg måtte beklage etter beste evne for misforståelsen. Man vet jo aldri. Dog var det nok bare et spill for å få meg til å bite mer på kroken der og da.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg synes det er kjempeteit å ikke svare, man forstår jo at det er med vilje, alle har jo tlf sine på 24/7 for tiden:P For meg er det ikke noe turn-on at han ikke gidder å svare meg om jeg tar kontakt.. Men så har jeg aldri vært noe særlig på sjekkemarkedet heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de spiller mye.

Det kommer av usikkerhet, de ekte mennene som er selvsikker er seg selv, de vet at hvis det ikke er godt nok så er det ikke meant to be.

Får respekt av de som svarer meg med en gang, mister playeren i meg og er veldig grei å ha med og gjøre;).... de andre, hva skal eg si..kan dra det ut lenger enn hva sunt er.

• Liker 2
Skrevet

Ja, de spiller mye.

Det kommer av usikkerhet, de ekte mennene som er selvsikker er seg selv, de vet at hvis det ikke er godt nok så er det ikke meant to be.

Får respekt av de som svarer meg med en gang, mister playeren i meg og er veldig grei å ha med og gjøre;).... de andre, hva skal eg si..kan dra det ut lenger enn hva sunt er.

Ja, det har du sikkert helt rett i.

At denne typen "spill" kommer av usikkerhet.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Er det sånn at gutter spiller sånn? Venter med å svare med vilje? Hvorfor?

For å få dere på kroken? :P

..Og hvor lenge etter en date burde man vente med å ta kontakt? Finnes det noen "spilleregler" for dette?

Man må se ann situasjonen. Av og til er det lurt å vente. Noen ganger skyter man seg selv i foten med å vente.

Skrevet

Åh, jeg hater at folk ikke svarer. Jeg brukte utrolig mye tid på å være usikker og lure på hva jeg hadde gjort galt når jeg ikke fikk svar på lenge av folk jeg data!

Skrevet

Jeg synes damene som spiller er teite.

• Liker 1
Skrevet

Både damer og menn som trenger å spille spill er uinteressante. Kom med en stor personlighet som jeg kan like, så trenger du ikke ignorere meg i flere dager. (Da er løpet iallefall kjørt.)

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg synes damene som spiller er teite.

Men ikke mennene som gjør det?

Skrevet

Jo, jeg synes ikke disse er noe bedre. Å spille spill blir for barnslig.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jo, jeg synes ikke disse er noe bedre. Å spille spill blir for barnslig.

Nemlig, og det er fyrene vi diskuterer nu.

• Liker 1
Skrevet

Nemlig, og det er fyrene vi diskuterer nu.

Og man kan ikke komme med egne kommentarer? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Alle spiller spill til en viss grad, ligger mye psykologi i all adferd, vi vet jo at vi gjerne vil ha det vi ikke kan få...- derfor " easy come, easy go "

liker ikke spill jeg heller, men det Er noe i det.

Gjest "gjest"
Skrevet

Og man kan ikke komme med egne kommentarer? :sjenert:

Naturligvis kjære.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jaja, jeg vet det, "gjest". Mitt innlegg var simpelthen et ørlite supplement og motsvar til "de fyrene var teite". :)

Det har faktisk hendt at jeg har "spilt" uten å selv være klar over det. Jeg trodde hun ikke var interessert overhode, så jeg la lokk på hele driten etter kort tid, inntil hun igjen tok kontakt et par uker senere og lurte på hvorfor jeg ikke hadde kontaktet henne og om jeg ikke var interessert lengre.

Anyways: I det lange løp er det mer å tjene på det å være litt direkte og heller spille med åpne kort. Svar når du kan og vil svare. Behøver ikke å være noe mer komplisert enn som så. Og er man ikke interessert, så er man ikke interessert. Tap og vinn med samme sinn. :)

Endret av Pene sko...
Gjest .-L-.
Skrevet

Men ikke mennene som gjør det?

Menn som spiller er konger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...