Gå til innhold

Ville dere hatt trekant med et par?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hele tiden det dukker opp tråder om par som har trekant med andre, så jeg lurer på hva dere andre mener om det. Er det ikke litt kleint å ha trekant med to som kjenner hverandre så godt fra før?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke kleint, og sikkert noe jeg kunne gjort en gang til. Men å vært i et par, og delt gutten min med noen andre..er noe jeg aldri kunne gjort :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har gjort det..og ikke kleint i det heletatt.jeg har fortsatt kontakt med dem.og det er flere år siden vi hadde trekant:)

AnonymBruker
Skrevet

Men blir man ikke en slags tilskuer til at de gjør det de er vant til? At man får mindre oppmerksomhet på en måte. For de er jo mye viktigere for hverandre enn tredjeparten er for dem :sjenert:

Gjest Regza
Skrevet

Men blir man ikke en slags tilskuer til at de gjør det de er vant til? At man får mindre oppmerksomhet på en måte. For de er jo mye viktigere for hverandre enn tredjeparten er for dem :sjenert:

Og for noen er det spennende med en ny lekekamerat, så den nye får all oppmerksomhet, kommer jo litt ann på paret =)

AnonymBruker
Skrevet

åånei! jeg var veldig med hele tida;P alle var med hele tida...

Skrevet (endret)

Nei, det kommer ikke på tale.

EDIT: kan legge til at 'det kommer ikke på tale' gjelder alle former for trekant.

Endret av yes2yes
  • Liker 5
Skrevet

Nei. Trekant i seg selv er no no

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og for noen er det spennende med en ny lekekamerat, så den nye får all oppmerksomhet, kommer jo litt ann på paret =)

Jeg ville nok vært redd for å havne midt i et sjalusidrama :fnise:

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Med et oppegående par jeg tiltrekkes av, absolutt veldig gjerne :Nikke:

Trekanter i seg selv bare for prinsippets skyld er uinteressant.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det kunne jeg, men kommet inn som totalt gjesteartist og deretter dratt igjen like etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Et par du er venn med fra før da? :)

Gjest norah
Skrevet

Et par du er venn med fra før da? :)

Bekjent med og sånn høvelig venn av typen "vi treffes avogtil og tar noen øl" er en slags forutsetning, tror jeg.

Det handler om mitt tenningsmønster(mye går på kjemi og personlighet) - og jeg vil være trygg på at de faktisk egner seg til en slik situasjon.

Nære venner, nei.

Skulle det oppstå usikkerhet eller sjalusi vil det nok koste vennskapet, og det er en helt uaktuell pris å betale.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge paret er to damer. Bifile sådan.

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne jeg, men kommet inn som totalt gjesteartist og deretter dratt igjen like etterpå.

Mener du at det ikke kunne vært et fast opplegg eller at du helst ikke vil kjenne dem?

Skrevet

Nei.

Ser for meg at man ville ende opp som et hvilket som helst leketøy som bare brukes for at de skal piffe opp sexlivet sitt. Dildo, håndjern eller en ekstra person. :gjeiper:

Dessuten er jeg så latterlig kresen at jeg aldri ville funnet et par hvor jeg var tiltrukket av begge.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Mener du at det ikke kunne vært et fast opplegg eller at du helst ikke vil kjenne dem?

Jeg ville ikke kjent dem.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Igjen, enig med norah. En trekant med et par som er trygge på hverandre kan være en flott opplevelse.

En trekant stiller noen andre krav til sosial intelligens, så det er ytterst viktig at alle er inneforstått med hva det handler om, er trygg på sin rolle og ikke minst har kontroll på sine følelser.

For en mann kan det være en fordel å ikke være altfor nervøs også ;)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg ville ikke kjent dem.

Tja, ikke lek med dine venner, men bli venner med de du skal leke med ;)

Skrevet

Dette skal prøves ut :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...