Gå til innhold

Nynorsk eller bokmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tuller sånn når eg skriver. Satt og så gjennom innleggene mine her på KG og eg ser jo helt dyslektisk ut. Før skrev eg nynorsk, men da eg begynte på vgs begynte eg å skrive bokmål. Nå, mange år etterpå blir det en salig blanding!! Huff.....

Vet ikke helt hva jeg ville fram til med dette innlegget, måtte bare fri hodet mitt fra tankene mine tror jeg. Er litt frustrerende, kvir meg for å skrive lapp til sjefen min engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... Språkforvirring er ikkje kjekt! personleg anbefalar eg sjølvsagt at du skriv nynorsk - men hovudpoenget vert vel at du greier å 'isolere' den eine måforma og bruke den. Prøv å finne ut kva for ei målform som 'representerer' deg best - sidan du beherskar begge kan du finne ut av det. (Altså - skriv noko litt personleg på begge målformer, og sjå etterpå kor du synst mest av 'deg' skin gjennom - om du skjønar kva eg mienar.

Eg har det for eksempel sånn at då eg skreiv oppgåver på bokmål (sidemål) på lærarskulen, orka eg nesten ikkje lese gjennom dei etterpå, for eg synst det verka som eg var ein annan enn meg sjølv... Men karakterane var nett like i begge målformer - det var berre mi eiga kjensle, viss du skjønar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...