Gå til innhold

Koselig "chick flick"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til en koselig, gjerne litt humoristisk og/eller romantisk, god film? :)

Gjerne noe med samme stemning som The Holiday, Love Actually, About a Boy osv. Evt. noe historisk drama'aktig ala Pride and Prejudice og Cranford (skjønt der har jeg vel allerede sett de fleste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

imdb.com

Jeg er i full stand til å bruke internett, ellers takk. ;) Ferdiglagde lister med hundreogørten titler har jeg allerede vært igjennom, og jeg synes jeg får lite ut av de. Anbefalingene man får på forum som dette pleier å være mer detaljerte og bedre. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Just like heaven er koselig og morsom. Du trenger ikke høy iq for å se denne, men noen ganger er det helt greit ;) Selv blir jeg alltid i godt humør av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Den nye filmatiseringen av Jane Eyre. Romantisk drama med gode skuespillere og litt mørke undertoner.

Easy A. Morsom og ganske smart!

Siderhusreglene. Episk drama basert på en roman av J. Irving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amelie, home sweet home og moulin rouge er noen av de filmene jeg hadde i hylla mi som passet til kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslagene! :D Keep'en comming. :) *Notere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

En litt ukjent men utrolig artig og koselig film er Spring Breakdown! Den er skikkelig sånn feelgood og gir deg en god latter! Ellers anbefaler jeg Bridesmaids og AB's forslag The sweetest thing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopoholikerfilmen, something borrowed, tha backupplan, life as we know it, the switch (pappa på boks), poppers pingviner, friends with benefits, jeg fatter ikke hvordan hun får det til, the proposal, ryktet går, datenight...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 ting jeg hater ved deg, Blue valentine, life as we know it.

Var de jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

Northanger Abbey er vel en av de filmene jeg synes er skikkelig koselige feelgood (og historisk attpåtil).

Nå fikk jeg lyst til å se Love Actually. Griner likemye av den hver gang. :gjeiper:

Om du er i humør til en guttete chickflick - True Romance. Er en søt og skjønn kjærlighetshistorie pakket inn i merkverdig action. Godeste Tarantino skrev manuset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, jeg er midt inne i en chickflick periode hvor jeg kaster meg over den ene filmen etter den andre. De er så hjertelige og lettfordøyelige at det er en fryd.

Jeg har for øyeblikket sett:

- The Holiday

- What Happends in Vegas

- The Break Up

- He´s not that into you (<3)

- Life as we know it

- The Ugly Truth

- Just Go With It

- 13 going on 30

- 27 dresses

- Easy A

Hvis du vil ha litt historie og kos i bildet så har jeg The Other Boleyn Girl og Marie Antionette på lista for tiden. Og Cider House Rules ER den nydeligste filmen noen sinne.

Filmer jeg skal se i nærmeste fremtid er She´s the Man og Sweet home Alabama. Elsker å se gamle filmer jeg har sett før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...