Gå til innhold

Til "silikon-klubben", diverse om bh'er og sånn ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det 7 mnd siden jeg var under kniven og fikk lagt inn silikon. Det jeg lurer på er om man bør ligge med bh om natten for å ungå at brystene begynner å henge? Jeg vet jo at de skal sige litt ned og at man ikke kan se hvordan de blir før det er gått ett år - men det er jo ikke vits i å gjøres på for å få hengepupper da :wink: *ler*

Og så synes jeg det ser ut som om spilene i bh'ene lager søkk i brystene. Jeg fikk vite at det var ikke farlig å bruke spilebh- men jeg synes ikke det er så kjekt at det kommer sånne søkk. Er det andre som har merket dette også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Virgo! :D

Nå er det 4 1/2 måned siden min operasjon, og jeg er fortsatt strålende fornøyd! Jeg sover ikke med BH om natten, kunne ikke tenkt meg det... :wink: Alle pupper "synker" litt med årene, både de med og de uten silikon... naturens gang! :wink:

Har du tenkt på om du kanskje bør gå opp en Cup størrelse på BH`en, siden spilene lager merker i brystene? Kan jo være en mulighet??! Jeg brukte nemlig en BH som tudeligvis var litt for liten, og fikk da slike "søkk"/spor etter spilene som du snakker om. jeg gikk opp en størrelse, og da gikk det helt fint! :P

Dina

PS! Når var dere til etterkontroll etter operasjonen? Jeg har ikke vært siden jeg tok stingene 4 dager etter....

Skrevet

Du sier noe der. jeg har lagt på meg - og det som jeg trodde var B cup pupper er kanskje heller en C. Men jeg kjøpte så masse Bh'er i B cup så derfor så har jeg bare brukt disse. Hehe og så virker det liksom så rart å skulle kjøpe C CUP !! *ler* ......men- jeg skal sannelig prøve og se- for det kan godt hende at spilene er større også på de enn på B. Og merker er jo dumt å få bare fordi man bruker feil bh størrelse. Faktisk så hopper de litt ut på oversiden også ....hm .......om jeg tar av noen kg så kan jeg kanskje bruke de jeg har , har sikkert tenkt litt sånn også og dermed ikke kjøpt nye :wink: hehe prøver å være økonomisk.

Jeg var på en kontroll jeg - og det var alt han kirurgen var interessert av å se av meg sa han. Jeg var etter 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...