AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Var så uheldig at jeg fikk dratt på meg et skikkelig hekseskudd for en ukes tid siden. Sliter fremdeles med smerter/ømhet/stivhet. Dere som har hatt det, tok det lang tid før du ble helt bra? Evt. måtte du til lege/kiropraktor for det?
Cata Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Hos meg ordnet det seg selv. Jeg lå flatt ut i en dag og var skikkelig hemmet i et par dager til før jeg klarte å røre meg igjen. Det tok vel en måneds tid før jeg var helt over det, men etter den første uka fungerte jeg noenlunde i hverdagslige aktiviteter. Da jeg oppdaget slet med å komme meg opp av senga første dagen, så gikk jeg til lege ja. (Du skjønner du er i trøbbel når det tar 25 minutter å komme seg ut av senga opp opp i stående posisjon på gulvet.) Når man er aleneboer så er det nemlig upraktisk å ikke kunne røre seg, så jeg måtte ha en skikkelig dose smertestillende. Dessuten var det greit å få sjekket om det kunne være tale om prolaps, selv om jeg var rimelig sikker på at det "bare" var muskulært.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Og jeg har hatt problemer som de kaller lumbago/isjas i tre lange år, jeg er mer eller mindre ødelagt og tar smertestillende hver dag. Hele beinet mitt og hofta er krønsja og gjør vondt ved aktivitet. Jeg trenger bare spasere sakte en liten time, så er musklene helt stive og vonde. Leddene verker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå