Gå til innhold

Me

Fremhevede innlegg

Gjest Melissa
Skrevet

Ledsages sykdommen ME av smerter og i tilfelle hvilken type smerter? Hvem er best på å diagnostisere ME?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ledsages sykdommen ME av smerter og i tilfelle hvilken type smerter? Hvem er best på å diagnostisere ME?

Det er veldig individuelt om ME ledsages av smerte. Nå er jeg bare under utredning for ME da. Hvilke typer smerter er vanskelig å si da dette er veldig individuelt. Hvem som er best vet jeg ikke, men man må jo igjennom en hel haug med undersøkelser før fastlegen setter diagnosen på deg.

Skrevet

Det er primert fastlegen som har ansvaret for å sette en slik diagnose. Om du er redd for at du er syk synes jeg at du skal bestille en time hos fastlegen og forklare for h'n hvorfor du tror det feiler deg noe.

God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har leddsmerter av typen man får når man har influensa.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor trett er du? Sånn ca hvorda ser din hverdag ut? Jeg sleper meg rundt, klarer såvidt stelle meg selv, lage mat, sette på en maskin så må jeg hvile leeenge før jeg engang orker tenke på noe annet. Til tider orker jeg knapt ha pcen i fanget eller se på tv ha lyder generelt. Alt for anstrengende. Bar e skrive om hvordan jeg har det , utdype er et pes. Skal jeg noe nødvendig, handle, legeærend, fysioterapeut er det hvile og hvile dagevis først. Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger heller, kan ikke rømme fra det liksom og prøvd så masse. Kostomlegging, kvantemedisin akupunktur. Siste nå er trykkbølgeterapi forsiktig , for det gjorde grusomt vondt. Så bare vente og se er alt livet mitt består av. Sykemeldt på 5. måneden. Ganske oppgitt for er jo helt maktesløs. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...