Gjest sokk Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg har nettopp begynt på p-piller (cerazette) etter et langt opphold og hadde sex nå i forigårs., dag 9 på pillen.. Har hatt blødninger siden.. I morrest kom det ut en klump på størrelse med en klinkekule. Får blod på papiret når jeg tørker meg. Ikke bare utflod med blodspor, men blod. Hva er dette? Livredd for at det skal være en festeblødning.. Har et barn fra før. Naturlig forklaring på dette, noen? :-)
Silfen Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Det er ikke uvanlig med blødninger når man driver på med hormonprevensjon. Regner med at slimhinnene dine er litt skjøre, rett og slett. Før i tiden var det slik at man skulle begynne på pillen på første dag i mensen, om det fremdeles er slik så er du jo ikke gravid uansett.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 jeg pleide å blø hver gang(skulle tro det var mensen) jeg hadde sex med exen.han var så sabla stor kan være det var det;P
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Gå og sjekk det, det kan være tegn på livmorhalskreft, du skal ikke spøke med slikt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Hun på apoteket sa jeg ikke trengte å vente til jeg fikk mensen, så lenge jeg ventet en uke med å ikke bruke kondom. Det er derfor jeg er litt stresset.. Han er ikke veldig stor, så tror ikke det kan være det.. Har heller ikke smerter. Hadde noen ufine celleprøver i sommer/høst, men slik jeg forstod det så var de fine igjen etter et par-tre tester. Kanskje det bare er fordi jeg har litt skjøre slimhinner ja. Er jo LENGE siden jeg gikk på hormonprevensjon sist, sikkert 3-4 år. Men cerazette er jo minipille, så det er jo ikke mye hormoner.. TS
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Du skal ikke se bort ifra at det nettopp er Cerazette som er synderen. Disse pillene er, nettopp på grunn av lavere hormonnivå, kjent for å gi blødninger i tide og utide. Jeg fikk små blødninger hver gang etter sex i en periode etter at jeg begynte på Cerazette (en gang også en ganske stor blødning). Jeg nevnte dette for gynekologen og hun sa at det antakelig var pillene som gjorde det. Hvis det er lenge siden du har tatt GU med celleprøve og ultralyd, kan det være lurt å ta en undersøkelse for å være sikker. Hvis du ganske nylig har vært, tror jeg trygt du kan slå deg til ro med at det er Cerazette som tuller med kroppen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå