Rumle Skrevet 8. april 2012 #22 Skrevet 8. april 2012 Det var da utrolig så kritisk alle er til denne hytten. Kan ikke se hva dere mener, jeg. På generelt grunnlag er jeg enig i at det finnes mange nybygg (og eldre) som skjemmer landskapet, og ser triste ut. I mine øyne er dette bygget ikke et eksempel på det. Synes det er artig at folk tør å være kreative og tenke litt utenfor boksen, selvsagt når sluttresultatet fungerer, og det synes jeg absolutt det gjør her! Som jeg skrev før, jeg ville ikke valgt en slik løsning selv, men har da ikke noe problem med å sette pris på byggets kvaliteter for det? Og jeg kan virkelig ikke se at dette bygget på noen måte skulle skjemme landskapet rundt. Synes det ligger godt i terrenget og ser flott ut, jeg
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #23 Skrevet 8. april 2012 Det var mye som var fint med denne hytta, men også en del jeg ikke likte. Spesielt var den ubrutte høyeste ytterveggen for markant i terrenget etter min mening. Det finnes masse flotte hytter med moderne preg, som samtidig innordner seg landskap/øvrig bygningsmiljø.
Brunhilde Skrevet 8. april 2012 #24 Skrevet 8. april 2012 Jeg likte hytten, syns den var stilig fra både inn- og utsiden. Likte spesielt de store vindusflatene og nærheten til naturen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #25 Skrevet 8. april 2012 Er det din hytte eller ts? Eller er det kanskje du som har designet den og vil ha mest mulig reklame sider du er så ivrig på at den skal diskuteres?
Zakuro Skrevet 8. april 2012 #26 Skrevet 8. april 2012 Nja, litt sånn fønkis-hus som jeg og kjæresten kaller det, men skal jeg ha hytte noen gang, blir det en litt mer gammeldags type hytte, den der ser for moderne ut til å være koselig synes jeg:\ Og alt for lite skog! Og ALT for store vinduer! Farvel privatliv liksom:P *grøss*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå