AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Hva synes dere? http://www.adressa.no/forbruker/hjem/article1801562.ece
Rumle Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg synes den var flott og spennende! Ligger godt i landskapet, se bilde 2, 4 og 7, fantastisk fint med de store vindusene mot den vakre utsikten! Ville nok ikke valgt en slik utforming selv, men synes absolutt dette var flott
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Det er litt spesifikt, men hva med de høye vinduene som er på soverommene, og fortsetter opp til hemsen. Det kan tenkes at det er fint med lyset som kommer inn veldig høyt oppe. Samt så kan det være fint med ekstra luft som kommer inn, på en måte at det sirkulerer fra skyvedøra og opp til hemsen, da rommene egentlig er ganske små. Ser det spesielt ut, eller er det også ganske pent og stilig?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Jeg er ts, som skrev det spørsmålet om soveromsvinduene.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg synes ikke det var pent, men jeg er heller ingen fan av funkis-stilen... 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Hva med "mange soveplasser", mener ikke å trolle, men er det ikke slik at de fleste er kåte om natta, og at det blir problematisk med privatlivet... ? Skyvedørene ser ikke tette ut, samt så kommer det jo lyder ut fra soverommene med de vinduene. Hemsen er praktisk, men de fleste voksne, eller de fleste over 18 år liker vel å ha normal høyde på rommene egentlig, da det er slitsomt å bevege seg på slike hemser. Men jeg synes de var flott på endel måter da, stua med vinduene, og beliggenheten. Men beliggenheten er der allikevel ts, vil diskutere mer
Kamikatze Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Dette er i mine øyne mer rekkehus i boligfelt enn hytte. En hytte skal ikke stikke seg for mye ut, og ødelegge naturopplevelsen for andre. Denne skriker "se på meg!" Som en EMO-oppmerksomhetshore. 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Jeg synes det var vel mye areal som er brukt til gangen og soverommene, og at stua, badet og kjøkkenet virker for merkelig. Det "oppbevaringsrommet" ved kjøkkenet ser kjipt ut.
skrue Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 (endret) Grei nok innvendig, men et helvete fra utsiden mtp å gli inn i miljøet og byggeskikk. Det må tydeligvis være kjipt å få oppført et vanlig utformet hus om kollegaene dine er arkitekter. Endret 7. april 2012 av skrue
Cata Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Enig med Skrue, jeg syntes den var fin innvendig, men utvendig ble den for mye "kasse" for min del. (Ja, jeg er klar over at det tilhører funkisstilen.) Jeg synes det er mange hytter med en utradisjonell fasade som er fine og glir fint inn i terrenget, det må ikke nødvendigvis være hytte type "laftestabbur" eller "sørlandshus" for å være fint, men akkurat den der så ut som en kloss som var mistet ut i det åpne landskapet. 1
challenger Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 (endret) Ikke min stil i det hele tatt. Synes rett og slett ikke at det ser ut som ei hytte. Endret 7. april 2012 av challenger
Gjest Coolaid Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 På utsiden syns jeg den var stygg med første øyekast. Kjekk og grei inni og sikkert en opplevese å bo i, spesielt under høst under ekstreme værforhold. Fikk sånn dansk følelse av den. Stygg, fin og spennende på en gang. Kunne gjerne eid en slik.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Fin fra noen vinkler, veldig kasse-aktig fra andre.
belle_ Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Jo, den er fin. Personlig liker jeg bedre at hytten er av gammeldags stil utenfra men moderne chic hyttestil inne, med sauseskinn og stor peis.
Adalin Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Noe av det styggeste jeg har sett utenifra, og inne var det helt ok. Ville kanskje ikke valgt den stilen selv, men folk liker forskjellige ting. Hytter nå til dags er vel strengt tatt ikke hytter lenger, men heller et hus nr. 2.
Gjest Spinell Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 Jeg likte hytta, men synes ikke det ser ut som den ligger noe fint i terrenget. Dvs: terrenget ligger fint til rundt hytta - de har jo flott utsikt fra "akvariumsvinduene", men for de som ferdes i terrenget utenfor blir hytta et svært markert fremmedelement. Jeg har sett langt mer vellykkede funkisinspirerte hytter andre steder, hvor bygningen ligger lavere i terrenget og ikke lager en "kloss" av en siluett slik denne gjør.
minienthe Skrevet 7. april 2012 #18 Skrevet 7. april 2012 fullstendig greslig på utsiden, noenlunde grei innvendig selv om jeg misliker mangelen på privatliv i soveområdet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #19 Skrevet 7. april 2012 Dette er i mine øyne mer rekkehus i boligfelt enn hytte. En hytte skal ikke stikke seg for mye ut, og ødelegge naturopplevelsen for andre. Denne skriker "se på meg!" Som en EMO-oppmerksomhetshore. Hva betyr EMO da? emotionell eller noe
Dolly-Duck Skrevet 7. april 2012 #20 Skrevet 7. april 2012 i mine øyne, skal ikke en hytte se slik ut. Hytte er hytte, hus er hus, det skal være en forskjell der. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå