Gjest DetHaster Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Er veldig bekymret over en tampong jeg ikke vet om jeg fjernet eller ikke?! Jeg kjenner ingenting med fingeren, og er usikker på om den er der inne, men om den hadde vert der, ville jeg ha kjent den? Det har gått flere dager og jeg er ganske bekymret..
Blod Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 (endret) Hvis du ikke har hatt noe inni deg som har kunnet trykke den langt inni deg, så kjenner du den vel... Endret 6. april 2012 av Blod
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Kjeden var da et merkelig sted å putte tamponger. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Du får finne en forlenger av noe slag (Piperenser, kaffeskje e.l.) og grave litt rund. Det går ikke an at ting forsvinner oppi der, så er det noe der skal du klare å få det lirket ut. God skattejakt!
Torture Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Du får vell egentlig bare rote rundt oppi der til du eventuelt finner den. Om du ikke finner den er det vell lite sannsynlig at den er der, ettersom ting forsvinner ikke bare på mystisk vis der inne. Selv var jeg dum nok til at jeg engang greide å putte i to tamponger. Var dessverre litt for trøtt om morgenen, og når jeg skulle skifte etter noen timer var det plutselig to snorer der. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 At en tampong forsvinner i sjeden er lite sannsynlig! Du har mest sannsynlig tatt den ut, og glemt det. Evt hatt sex og glemt at du har hatt tampong i, og den har blitt skviset oppi. Har hatt noen ganger at jeg har vært ute på byen, blitt dritings, og fått panikk neste morgen over manglende tampong (glemt at jeg tok den ut før jeg la meg..) Men, sett deg på do, eller legg deg på gulvet, putt en finger inni og let! Hvis du kjenner bak/rundt livmortappen, og det er ingenting der, så er tampongen ute! 1
Siiw Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 du merker ganske fort om den er der, + at du blir fort sjuk om du skulle gå med den for lenge! og det hadde lukta fælt
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Jeg er litt sjokkert over at jenter ikke kjenner underlivet sitt bedre enn at de klarer å sjekke slike ting. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå