AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Vet ikke om det er bare jeg som ikke tåler mye, men jeg har en veninne som jeg synes sier så mange unødvendig ekle ting. Hvis vi foreksempel har spist frokostblanding, kan hun etterpå si "Æsj, jeg bare hater når det samler seg masse melkeslim i halsen!", eller hun utbroderer at når hun er syk så kommer det ut begge veier, skal alltid meddele til alle hva hun har tenkt å gjøre på do, hvor mye snørr hun har i nesa og hvilken konsistens det har. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig, men jeg synes det blir så vulgært. Er det bare jeg som er sær?
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 (endret) vi har vel alle våre egne personlige grenser. min grense tilsier at jeg ikke synes at det der er til å "groses" ut av.. det virker som det er så mange som ikke klarer å si fra hva de synes! er det så vanskelig å be henne slutte å si slike ting mens du er i nærheten da!? Endret 6. april 2012 av NozMonster
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Min personlige mening er at du er for sart og kanskje litt mer prippen en venninna di? Men som Noz sier, hvorfor ikke si i fra?
pinar Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg skjønner det med melkeslim. Det er ekkelt. Men ellers tåler jeg det meste. (man blir tolerang som helsepersonell hehe). Men jeg syns kanskje du er litt sart, men om det plager deg si ifra. Hun kan ikke vite hva du tenker. Det er lov og ikke ville høre detaljer om andre menenskers kroppsvæsker
LilleBille Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Noen har opplagt mer utpreget ekkelangst enn andre. Og det er ikke sikkert venninnen din tenker over det, så du må nok si fra at du ikke setter pris på utbroderingen.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Det er en tid og et sted for alt. Ved matbordet foretrekker jeg å ikke høre ekle detaljer om diverse. Ellers bryr jeg ikke veldig.
Blod Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Jeg tåler vel egentlig det meste, jeg klarer å spise mat mens jeg ser ekle ting på tv, og snakker om div ting de fleste andre ikke klarer. Til en viss grad selvfølgelig, men selv jeg synes det er ekkelt når folk bretter ut så detaljert om sånne ting.
Gjest Candy Pie Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Jeg liker heller ikke å høre sånne ekle ting. Så skjønner deg godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå