AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Har ikke snust siden onsdag, og holder på å bli sprø! Har lyst på snus hele tiden. Synes det var på tide å slutte, så bare bestemte meg torsdag morgen. Noen som har erfaring rundt dette? Når går dette "snussuget" vekk? Hvor lang tid tar det før jeg ikke tenker mer på snus? Takk for svar
drosophilia Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Har ikke snust siden onsdag, og holder på å bli sprø! Har lyst på snus hele tiden. Synes det var på tide å slutte, så bare bestemte meg torsdag morgen. Noen som har erfaring rundt dette? Når går dette "snussuget" vekk? Hvor lang tid tar det før jeg ikke tenker mer på snus? Takk for svar Jeg sluttet forrige fredag, disse abstinensene var for det meste over etter 3 dager. Bruker Onico nikotinfrisnus nå, for å få en myk overgang. Hvis du bor i nærheten av svenskegrensa, har de utrolig "ekte" nikotinfri snus som hjalp veldig de første par dagene. Jeg har ikke nikotinsug nå, og det har ikke gått en uke en gang. Så bare hold ut. Det eneste som funker er nok å VILLE slutte. Personlig var det en pengegreie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå