LaToya Skrevet 26. januar 2004 #21 Skrevet 26. januar 2004 Jeg synes selv at jeg er en ganske forståelsesfull person, me jeg fatter ikke hva folk synes er deilig med å tvinge et dyr/barn til sex ? Det er langt utenfor min fatte evne. Stakkars dyr. Og det verste er jo at det er lov ..... At det er mulig sier jeg. Klarer ikke å sette ord på hva jeg mener, dette er !!!!
Mossa Skrevet 26. januar 2004 #22 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har unngått å lese artikkelen i flere dager nå....skjønner ikke at jeg var så dum!!! Nå vil jeg bare grine
Anki1971 Skrevet 31. januar 2004 #23 Skrevet 31. januar 2004 *grøss* Noe så jævlig. de som forgriper seg på barn eller dyr burde pokker ikke ha livets rett :evil: Ble kvalm av å lese artikkelen
@shygirl@ Skrevet 1. februar 2004 #24 Skrevet 1. februar 2004 Fytti farken... Verden er et sinnsykt sted... :evil:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. februar 2004 #25 Skrevet 2. februar 2004 Verden er et svært så sykt sted. Det stemmer til og med at loven som forbød dette og homofilt samleie, tidelagsloven, ble opphevet på syttitallet. Det var altså samme loven!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #26 Skrevet 21. april 2006 Den riktige benevnelsen på denne parafilien er Zoofili. Det er riktig at man ikke har en lov mot dyresex her i Norge. Den ble opphevet sammen med loven mot homoseksuell omgang i 1972. Men man kan bruke dyrevern loven der det står: § 2. Ålment om åtferd med dyr. Det skal farast vel med dyr og takast omsyn til instinkt og naturleg trong hjå dyret så det ikkje kjem i fåre for å lida i utrengsmål. Men da står man og i fare for å skyte seg i foten. For hva er forskjellen på ronke en gris slik Rebecca Loos gjorde det for seksuell glede eller inseminasjon. Tror du grisen merket forskjell? Jeg tror heller det er tankegangen til folk som gjør at de støter det fra seg som perverst og dyreplaging. Sett fra dyrenes synspunkt så er det vel ikke store forskjellen. Hvis man skal gå til den ytterkanten så kan man ikke ha dyr da de er fanget av menneske og ikke kan bevege seg fritt eller danne sine egne flokk mønstre, eller velge sine egne partnere. Dyr blir da selvfølgelig preget av mennesker og vil kasnkje se på oss som seksuelle objekter. Det er vel noe å tenke over. Eller kanskje ikke dere tillegger dyr den evnen å tenke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå