Gå til innhold

Pleaser

Fremhevede innlegg

Gjest Ninni
Skrevet

Hei.Jeg er en voksen kvinne som hele livet mitt har ønsket å hjelpe andre.Har ikke vært klar over at jeg er et voksent barn av rusmisbrukere. Vokste opp i et hjem med rus og vold.Var bestandig redd for at foreldrene mine skulle slå oss barna eller det som verre var. Fikk ikke hjelp fra barnevernet. I voksen alder har jeg bestandig måtte ha kontroll på alt og alle rundt meg.Veldig fink til å sense miljøet hele tiden.Vært veldig selvoppofrende. Bestandig andre som det var noe galt med.Ble ofte lei med når jeg fikk kritikk av andre og har problemer med å forholde meg til autoriteter.Er ofte redd for å dumme meg ut.

Det var en venn som fortalte meg at jeg lider av medavhengighet.Da jeg ikke er helt sikker på hva det er så vil jeg gjerne høre om det er andre som har hørt om dette begrepet?Har også hørt at det kalles pleaser atferd.Jeg har mistet min familie på grunn av dette,mannen min forlot meg.

Håper at jeg kan få hjelp til dette problemet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Janne
Skrevet

Du høres ut som en klassisk vba'er (voksne barn av alkoholikere). Søk de opp på nettet og gå på møter med ditt lokallag. Da vil du nok få flere svar på hvorfor du er som du er...

Klem

Gjest Gjest
Skrevet

Barnevernet har sviktet igjen! Ja til strengere regler slik at barnevernet kan jobbe for barna, og ikke på død og liv fokusere på alt annet!

Gjest Gjest
Skrevet

Få profesjonell hjelp og les bøker om emnet, alkoholikerbarn, codependency etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...