AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Det er en fyr jeg har hatt sex med 5-6 ganger når vi har vært fulle. Vi har også sovet sammen uten å gjøre noe som helst, ikke en gang kysse. Vi har hatt sex en gang når jeg var edru, han full, men aldri når han har vært edru. Dette har vært på en periode på ca ett halvt år. Noen ganger når jeg har spurt om han vil komme til meg på fylla sier han nei, mens jeg som regel sier ja. Hvordan kan jeg definere dette forholdet? Skjønner jo at han bare er ute etter sex... Hvordan kan jeg få det til å bli mer enn bare fylle sex?
belle_ Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Det er ikke sikkert det kan bli noe mer enn fyllesex... Du får spørre eller hinte om han er interessert i noe mer, om ikke så får du velge om du bare vil ha et forhold basert på sex i fylla eller får du bare gå videre.
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 som du sier, så er han nok bare ute etter sex. så det høres svært lite sansynlig ut at du kan få det til å blir noe mer enn det. evt faste pulevenner, men det virker som at han kommer kun når han selv har behov for det da :gjeiper: jeg personlig hadde følt meg altfor utnytta til å gidde/klare å fortsette med dette, men hver sin smak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå