AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg sliter med angstanfall hver dag. Hele tiden har jeg fokusert for fult på å stagge disse anfallene. Nå skal jeg, i følge terapeuten min, slippe angsten fri. La den få gå på maks og la den gå ut av seg selv. Fyf... det er jo bare helt grusomt mens det står på. Noen andre som praktiserer denne måten for å få "overtaket" på angsten? Hva er deres erfaringer på dette? Overlever man virkelig dette?
belle_ Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Gode erfaringer med det. Du må bare lære deg å leve med angsten, du må kjenne den på sitt værste. Når du klarer å godkjenner det kan det hende den forsvinner helt, det har den gjort med deg
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg gjør også dette, etter anbefalinger fra min terapaut. Det er ikke så lett første gangen da det stormer som verst, men bare tenk på at angsten kan ikke sitte i for alltid og det er som en bølge som du surfer på. Hvis du ikke kjemper i mot så går det over fortere. Jeg bruker å tenke "dette kan ikke drepe meg, jeg må bare vente til det går over. Og det VIL gå over." Jeg synes også at det hjelper å puste i "i firkant." Lykke til! Du er ikke alene
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Takk. Akkurat nå er jeg klar for å fly på veggene omtrent. Føles som en narkoman med abstineser eller noe :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå