Gå til innhold

russevan navn :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi er 8 jenter som er russ i 2013 og har nå satt oss ned for å finne på et navn som gjør at vi ikke er som alle andre. Ingen rød van og konge navn med konge musikk.

Problemet er at vi er fantasiløse, alt er brukt.

Derfor lurer vi på om noen her kunne kommet med tips om navn og hvordan vanen da kan se ut, eller en av delene :)

stor takk for alle de svar vi får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, russetiden ja. Jeg var strengt tatt aldri russ, men jeg var artig nok hjemme på perm mai måned, og hang med de jeg hadde gått VK1 med. Bilen vår het "Girlsbusters", var hvitlakket med ikke helt ulik stil som Ecto1 - bilen fra Ghostbusters. Masse greier og fjas på taket. Vi samplet også om originalmelodien fra filmen med vår egen tekst.

Vi egget ikke andre biler, vi brukte sånn slim som du får kjøpt på lekebutikkene. Mye gøyere!

Lite arbeid, men herregud så gjennomført det hele fremstod. Fantastisk gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde russebuss med Ekstrem Oppussing-tema. Navnet? Det var selvfølgelig Ekstrem Opphissing. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt på kanten, men er det ikke slik i russetiden? :) Siden dere er så mange jenter, så kunne dere hett Kukløs Klan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, sjarmen ved navn på vans er jo at de er funnet på selv på et dødt nachspiel evt. ikke at noen fra et forum har kommet med det.

(Hvor kom forresten idéen med å gi navn til vans og bruke gensere med vanlogoen etc fra? Dødslei av at vi som er bussruss må stadig forkaste forslag til dekk- og konseptnavn vi kommer med fordi en liten van har hatt det samme navnet før :angry: )

Endret av Sails
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *dragoon*

Jeg angrer på at jeg ikke fant på navnet "dinosauruss" i russetiden min. :P med jurassic park logoen og russelue på t-rexen. Nå er jeg veldig glad i dinosaurer da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...