Gå til innhold

Din beste film


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dratt på hytta, og kjæresten blir dessverre forsinket pga jobb. Jeg har mye godteri og trådløs internett så tenkte å slå ihjel kvelden med en film.

Har du noen tips? Alle tips til film som ikke er skummelt mottas med takk, og jeg har allerede sett det meste av kjærlighetsfilmer som finnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kittycat

helå, hytta og typen, doomed to be scary! men ok american pie er jo en klassiker i mitt hjerte<3 vet ikke hva du liker ellers. titanic er en av få kjærlighetsfilmer jeg lar gå, mye klisje rundt og går. men hvis du vil ha en god latter vil jeg satser på cameron diaz. hun er hot, klumsete og morsom. charlies angels er litt crap, men tidig. i holiday er cameron diaz hot, just saying. ellers.. jim carrey! can't get enough. dum og dummere, mæta god klassiker hvor du har lyst å hoppe i taket for de er så dum, men likevel sjarmende og retarded. good kombinasjon, nam carrey<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaun of the dead er min yndlingsfilm! Det er en romantisk komedie med zombier:D Utrolig morsom film med de samme gutta som spiller i Hot Fuzz:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...