AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg kunne tenke meg å ha to brukernavn, fordi jeg vil starte en dagbok her inne, men vil ikke ha den knyttet opp mot brukernavnet mitt fordi jeg da er redd for å bli gjenkjent. Er dette lov? Evt. kan man ha en dagbok som anonym bruker? (Spør her fordi det ikke var mulig å spørre som hverken gjest eller AB inne i Ris/ros-forumet).
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Ja, det er lov - jeg har selv flere brukernavn.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg kunne tenke meg å ha to brukernavn, fordi jeg vil starte en dagbok her inne, men vil ikke ha den knyttet opp mot brukernavnet mitt fordi jeg da er redd for å bli gjenkjent. Er dette lov? Evt. kan man ha en dagbok som anonym bruker? (Spør her fordi det ikke var mulig å spørre som hverken gjest eller AB inne i Ris/ros-forumet). Og av denne grunn med flere bør vi åpne for AB i underforaene Ris & Ros, snikk-snakk og ordleker. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Ja, det er lov - jeg har selv flere brukernavn. Hva er vitsen med flere brukernavn egentlig? Kan skjønne det med å ha en egen til dagbok, pga mulige sensitive temaer eller lignende, men å ha flere? Har du en til hvert underforum da eller?
Gjest Blondie65 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Og av denne grunn med flere bør vi åpne for AB i underforaene Ris & Ros, snikk-snakk og ordleker. MEN siden noen AB'ere har ødelagt for oss alle kan man ikke ha AB i disse foraene. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Ja, men da må du ha to e-mailer. Jeg har to brukere på samme email-adresse.
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Jeg har to brukere på samme email-adresse. Det fikk ikke jeg lov til Skulle lage meg ny bruker, og hadde en eldgammel på samme mailen. Måtte først få slettet den gamle brukeren før jeg kunne lage denne. Men kanskje det har endret seg..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Og av denne grunn med flere bør vi åpne for AB i underforaene Ris & Ros, snikk-snakk og ordleker. Og av den grunn bør TS svare med brukeren sin, i Ris&Ros. Feige hele gjengen. (Ja, ironisk ikkesant )
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Det fikk ikke jeg lov til Skulle lage meg ny bruker, og hadde en eldgammel på samme mailen. Måtte først få slettet den gamle brukeren før jeg kunne lage denne. Men kanskje det har endret seg.. Jeg testet nå for sikkerhets skyld med å sende PM fra en bruker til en annen og tilbake, og begge ble varslet på samme email-adresse.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Og av den grunn bør TS svare med brukeren sin, i Ris&Ros. Feige hele gjengen. (Ja, ironisk ikkesant ) Hvorfor burde jeg det? Hvem jeg er har ingenting med spørsmålet å gjøre. Jeg vil jo nettopp ha anonymitet. Hadde jeg skrevet under mitt brukernavn hadde jeg jo nettopp risikert spekulasjoner om en nyoppstartet dagbok tilhører mitt brukernavn. At det ikke går an å spørre anonymt om praktiske ting i riktig forum, synes jeg er merkelig, men nå har jeg i hvert fall fått svar på mitt spørsmål
Gjest Starlit Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Hvorfor burde jeg det? Hvem jeg er har ingenting med spørsmålet å gjøre. Jeg vil jo nettopp ha anonymitet. Hadde jeg skrevet under mitt brukernavn hadde jeg jo nettopp risikert spekulasjoner om en nyoppstartet dagbok tilhører mitt brukernavn. At det ikke går an å spørre anonymt om praktiske ting i riktig forum, synes jeg er merkelig, men nå har jeg i hvert fall fått svar på mitt spørsmål Du gjør det du vil du, TS Ingen bestemmer en dritt over hva du velger å gjøre her. Vern om privatlivet, og styr unna trollene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå