Gå til innhold

tree of life


^me^

Anbefalte innlegg

er det flere enn meg og sambo som satt som noen spørsmålstegn når de så denne filmen?

dette er deffinitivt den mest meningsløse filmen jeg noen gang har sett!!brad pitt må virkelig fått godt betalt for og bli med i denne filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke selv sett den.men har hørt litt både og om den. Noen likte den.andre hatet den. Den fikk faktisk 7.0 på imdb som er ganske greit ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har også fått flere gode terningkast..noe som jeg ikke skjønner i det hele tatt?i store deler av filmen er det bilder av natur og slikt...i dont get it...så sier de liksom 2 ord i løpet av 5 minutt liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er nydelig. Mesterlig fortalt! Jeg sitter med gåsehud gjennom store deler av filmen. Men det er klart, Terrence Malick er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

er det flere enn meg og sambo som satt som noen spørsmålstegn når de så denne filmen?

dette er deffinitivt den mest meningsløse filmen jeg noen gang har sett!!brad pitt må virkelig fått godt betalt for og bli med i denne filmen!

Jepp! Skjønte ingenting, spesiellt ikke den dinosaur-scenen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er nydelig. Mesterlig fortalt! Jeg sitter med gåsehud gjennom store deler av filmen. Men det er klart, Terrence Malick er ikke for alle.

da skjønte du noe fundamentalt som jeg ikke skjønte..

altså..jeg skjønner at dette handlet om hvordan et liv blir til og forandrer seg og utvikler seg i årenes løp, men annet enn det skjønte jeg ikke altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den er nydelig. Mesterlig fortalt! Jeg sitter med gåsehud gjennom store deler av filmen. Men det er klart, Terrence Malick er ikke for alle.

Samme her, filmen var nydelig. Jeg syntes den var noe ujevn, men for det meste var det en fantastisk film, og Brad Pitt gjorde jo en av de beste rollene jeg har sett av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...