Gjest Euroking Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 VG har laget link til alle Eurovision-sangene på denne siden: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10064730 Jeg har hørt alle og ville gitt de følgende poeng fra en skala fra 1-12: Albania - 2 Azerbajdsjan - 3 Belgia - 4 Bosnia - 3 Bulgaria - 3 Danmark - 2 Estland - 2 Finland - 4 Frankrike - 4 Georgia - 3 Hellas - 4 Hviterussland - 2 Irland - 5 Island - 2 Israel - 5 Italia - 3 Kroatia - 1 Kypros - 2 Latvia - 3 Litauen - 2 Makedonia - 2 Malta - 2 Moldova - 3 Montenegro - 2 Nederland - 3 Norge - 3 Portugal - 2 Romania - 6 Russland - 2 San Marino - 6 Serbia - 3 Slovakia - 2 Slovenina - 2 Spania - 3 Storbritannia - 3 Sveits - 3 Sverige - 4 Tyrkia - 2 Tyskland - 3 Ukraina - 3 Ungarn - 3 Østerrike - 1 Hva er deres favoritter?
pinar Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg har ikke hørt alle, men av de jeg har hørt liker jeg best Frankrike, Serbia(serbisk versjon) og Kypros.
Gjest kittycat Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 sier bare en ting: RUSSLAND! fy faen, er ingen mgp-entusiast, why? crap.. gidder ikke ha forventninger, men Russland tok kaka i år. Dere som ikke har sett det - gamle damer i same-ish-klær synger uforståelig på russisk som hvilken som helst pensjonistgjeng hvor de holder rundt hverandre og tar kommer med det fete refrenget; party for everybody, dance! heh, vanskeligere enn det er det ikke. Assa mgp skal ha en mening med sangen, skal høres bra ut, være show og bra lyd OG få deg til å ville danse med. Det fikset russerne vertfall i min klasse. Russisk lærer, så da ble det youtube på oss i timen og gjett om vi lo?! herregud, gamle kjerringer, sånn skal jeg bli! skal stemme assa, blir så braa
Gjest Linaria Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Island er min favoritt. Kanskje Danmark. Kan være det blir flere etter hvert, men dem er det hittil.
I Grosny Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 (endret) VG har laget link til alle Eurovision-sangene på denne siden: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10064730 Norge - 3 Jeg synes det blir feil å gi poeng til Norge. Det eneste som var bra i den Norske finalen var den Voivoi-sammenstillingen de sang til Nora Brocksted. Jeg hørte forresten en Imam synge i en moske her om dagen, og han knuste den musikalske kvaliteten til den norske Gran Prix - vinneren rått. Endret 9. april 2012 av I Grosny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå