Gå til innhold

Kluss med p-piller og kondom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg bare skrive at jeg HAR fått en legetime om et par uker der jeg skal snakke med legen om å evnt. bytte prevensjonsmiddel!!

Men, problemet mitt er at jeg ofte får panikk og tror at jeg har glemt å ta pillen og dermed hiver den i meg før jeg rekker å sjekke hvor jeg er på brettet. Jeg ender altså av og til opp med å ta to piller på en dag, og mangler også da en pille dagen etter. Det gjorde jeg i helgen, og jeg er usikker på når jeg tok pillene dagene etter. Det er mulig å trikse og fikse for å få det tilbake til normalt (ved å vente nøyaktisk 35-36 timer mellom hver pille, så vil jo tiden forflytte seg). Vanskelig å forklare hva jeg mener, håper noen av dere skjønner. Uansett, på tirsdag hadde jeg og kjæresten min sex med kondom, men jeg merket etter 1-2 minutter at kondomet hadde sprukket, og vi tok på et nytt før vi fortsatte. Vi er på påskeferie i huttaheiti uten tilgang til bil (foreldrene våre henter oss til mandag...) og får altså ikke tak i noen angrepille. Hvor stor er sjansen for at jeg kan være gravid? Jeg har en test hjemme som jeg skal ta om et par uker, men hadde vært fint å få et tall på sånn ca hvor stor sjansen er, så jeg kan forberede meg litt..

Jeg leste også på en nettside at dersom jeg glemte en pille på 3. uka, så trenger jeg bare fortsette på nytt brett uten den pillefrie uka, men har vanskelig for å tro på at kun det er nok. Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? =/

Skrevet

Når venter du mensen?

AnonymBruker
Skrevet

Når venter du mensen?

Idag, men jeg gikk rett videre på et nytt brett, så egentlig ikke før om en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...