Steinar40 Skrevet 6. april 2012 #21 Skrevet 6. april 2012 ja, da hun oppdaget det begynte problemene der, forståelig nok liker hverken familien eller vennene meg lenger, om det kan rettes på vet jeg ikke Okay. Ja, det er vel dette som kalles å bli tatt med buksa nede. Så da må du nok bare krype til korset og håpe på godt vær. Uten å kunne forvente det.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #22 Skrevet 6. april 2012 Okay. Ja, det er vel dette som kalles å bli tatt med buksa nede. Så da må du nok bare krype til korset og håpe på godt vær. Uten å kunne forvente det. krype til korset ja, hvem sitt kors? b er så god , snill og et fantastisk menneske, jeg fortjener henne nesten ikke. a, er det ekte følelser? vet ikke..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #23 Skrevet 6. april 2012 Hvem sa at kvinner var de store intrigemakerene???? 1
smilo Skrevet 6. april 2012 #24 Skrevet 6. april 2012 Hvis duu hadde vært min sønn eller bror så hadde jeg virkelig ikke vært imponert jeg heller.. Tror nok jag hadde sagt hva jeg mener om slik oppførsel, og hadde håpet at begge damene holder bena samler fremover.
Steinar40 Skrevet 6. april 2012 #25 Skrevet 6. april 2012 krype til korset ja, hvem sitt kors? b er så god , snill og et fantastisk menneske, jeg fortjener henne nesten ikke. a, er det ekte følelser? vet ikke.. Det er ikke sikkert at du har noe valg lenger.
Gjest .-L-. Skrevet 6. april 2012 #26 Skrevet 6. april 2012 Finn ut hvem du vil ha og gå for hun. Jeg tror at dersom du hadde holdt deg og begynnt opp ordentlig tilitt til henne du liker best så hadde hun vært hesten å satse på. Mulig du har ødelagt for deg selv nå.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #27 Skrevet 6. april 2012 Finn ut hvem du vil ha og gå for hun. Jeg tror at dersom du hadde holdt deg og begynnt opp ordentlig tilitt til henne du liker best så hadde hun vært hesten å satse på. Mulig du har ødelagt for deg selv nå. hvem mener du jeg burde satse på, a eller b?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #28 Skrevet 6. april 2012 hvem mener du jeg burde satse på, a eller b? Hvor gammel er du ?
Gjest .-L-. Skrevet 6. april 2012 #29 Skrevet 6. april 2012 hvem mener du jeg burde satse på, a eller b? A, det er hun du er keen på
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 A, det er hun du er keen på Du har nok rett i det, jeg har sterkere følelser for a, samtidig, idet siste, har b overrasket meg i positiv retning noen ganger...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Ikke rart A vingler fram og tilbake når du har en B i bildet. Kvitt deg med B. Så ska du se A blir mindre vinglete. Og ikke hold på sånt med to damer for du vil ha av begge verden. 2 damer på engang må jo være hodebry for deg til tusen.
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2012 #32 Skrevet 7. april 2012 (endret) Ikke rart A vingler fram og tilbake når du har en B i bildet. Kvitt deg med B. Så ska du se A blir mindre vinglete. Og ikke hold på sånt med to damer for du vil ha av begge verden. 2 damer på engang må jo være hodebry for deg til tusen. Støtter denne. Du hadde fått A nå om du ikke hadde drevet dobbeltspill Asso jeg tenker at jeg lever denne ene gangen. Skal jeg først bli sammen med en dame, så vil jeg kjenne hvordan det er å være forelsket. Trygt og godt har jeg det hos vennene mine. Endret 7. april 2012 av .-L-.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. april 2012 #33 Skrevet 7. april 2012 Du må satse på a. Er hun ikke interessert skal du være singel. Legg alle kortene på bordet nå.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #34 Skrevet 7. april 2012 Du må satse på a. Er hun ikke interessert skal du være singel. Legg alle kortene på bordet nå. bare litt nysgjerrig, hvorfor mener du jeg skal satse på a?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. april 2012 #35 Skrevet 7. april 2012 Fordi du er forelsket i a og aldri kommer til å finne roen med b.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #36 Skrevet 7. april 2012 Fordi du er forelsket i a og aldri kommer til å finne roen med b. kan være du har rett i det, jeg har innsett at hvis b ikke hadde tatt meg tilbake, gang etter gang, hadde jeg kanskje hatt mer følelser for henne, har på en måte tatt henne for gitt fordi hun er der hver gang. Jeg har følelser for henne, men vet ikke hvor sterke de er, pga dette
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. april 2012 #37 Skrevet 7. april 2012 kan være du har rett i det, jeg har innsett at hvis b ikke hadde tatt meg tilbake, gang etter gang, hadde jeg kanskje hatt mer følelser for henne, har på en måte tatt henne for gitt fordi hun er der hver gang. Jeg har følelser for henne, men vet ikke hvor sterke de er, pga dette Deg om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå