Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på snart førti som har et problem. Jeg har hatt et forhold til to vidt forskjellige damer nå i et år. Hos a er det spenning, liv og røre, god sex,, følelsene mine er ganske sterke for denne dama, men etter dette ble oppdaget har hun vinglet frem og tilbake, naturlig nok, er redd for å stole på meg, lager mye drama. B er trygghet, jeg er veldig glad i henne, har det godt hos henne, har mange felles interesser, men hun har tatt meg for lett tilbake flere ganger, noe som gjør at jeg ikke er sikker på følelsene mine for henne, har på en måte der fått kommet og gått som jeg ville. Nå har hun satt foten ned, kasta meg ut for ei uke siden fordi jeg fortsatt hadde kontakt med a, noe hun trodde jeg ikke hadde. Har ikke hatt kontakt med b på ei uke nå, hva som skjer mellom meg og a, vet jeg ikke, men må nå enten kutte ut a eller b, jeg må bestemme meg for hvem jeg skal satse på. Dere vil nok si jeg burde kutte ut begge to, men det kan jeg ikke , må velge en av de. Litt rotete dette, men håper noen kan gi meg et råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd? Ta deg sammen, oppfør deg som en mann og behandle damene dine bedre. Jeg skjønner ikke hva som foregår oppi hodet til folk som mener de har rett til å behandle andre mennesker som de vil uten å tenke på deres liv og følelser.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd? Ta deg sammen, oppfør deg som en mann og behandle damene dine bedre. Jeg skjønner ikke hva som foregår oppi hodet til folk som mener de har rett til å behandle andre mennesker som de vil uten å tenke på deres liv og følelser.

Du har helt rett i det du sier, samvittigheten min er svart, er ingen unnskyldning, men jeg ble viklet inn i dette uten at det var meningen, jeg ville ikke være ond.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker du noen av dem ?

AnonymBruker
Skrevet

Elsker du noen av dem ?

Jeg tror jeg elsker a mer enn b,dvs hvis a hadde sagt ja,hadde jeg reist til henne. men om det hadde vært rette valget vet jeg ikke, den tryggheten jeg hadde fått hos b er viktig for meg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker a deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg elsker a mer enn b,dvs hvis a hadde sagt ja,hadde jeg reist til henne. men om det hadde vært rette valget vet jeg ikke, den tryggheten jeg hadde fått hos b er viktig for meg

Min mor elsker b og misliker a, riktignok ikke hun som bestemmer, men hun kjenner meg godt og vet kanskje bedre enn meg hva jeg trenger

AnonymBruker
Skrevet

Min mor elsker b og misliker a, riktignok ikke hun som bestemmer, men hun kjenner meg godt og vet kanskje bedre enn meg hva jeg trenger

Haha!!!!mamma vet liksom....sa mannen på 40 :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammal var det du sa du var???

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammal var det du sa du var???

hehe ser nå hvor tåpelig det virker, men kjenner ikke en mor sine barn? Siste ordet har jeg selvfølgelig selv..

AnonymBruker
Skrevet

tror a elsker meg ja, men om denne vinglinga hennes er for å ta hevn...kan være

AnonymBruker
Skrevet

hehe ser nå hvor tåpelig det virker, men kjenner ikke en mor sine barn? Siste ordet har jeg selvfølgelig selv..

Hohoho jeg ler igjen :gjeiper: :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror ikke at dette er noen virkelig situasjon.

Men det kunne godt ha vært det, og belyser forsåvidt hvor psykt mennesket kan være.

I en slik situasjon så er det "som man reder så ligger man" som gjelder.

Som betyr at du får velge person "a" ettersom du har sviktet person "b", og så ta konsekvensene av ditt valg.

Ingenting er gratis i dette livet.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med Steinar40 bortsett fra at jeg tror det er en virkelig situasjon.

Skrevet

Jeg håper de stenger døra begge to

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at dette er noen virkelig situasjon.

Men det kunne godt ha vært det, og belyser forsåvidt hvor psykt mennesket kan være.

I en slik situasjon så er det "som man reder så ligger man" som gjelder.

Som betyr at du får velge person "a" ettersom du har sviktet person "b", og så ta konsekvensene av ditt valg.

Ingenting er gratis i dette livet.

Jeg har sviktet begge to, så hvorfor mener du jeg bør velge a?

Skrevet

Jeg har sviktet begge to, så hvorfor mener du jeg bør velge a?

Min første forutsetning er at du har bodd og levd i sammen med "b" ettersom du skriver at ho kasta deg ut for ei uke sia?

Isåfall er dette noe "a" har vært klar over?

Og under disse forutsetningene må "a" ta en del av skylda selv; forutsatt at du ikke også har hemmeligholdt "b" for henne.

Hvis det ovenstående ikke stemmer så må du nesten presisere hva som faktisk foreligger.

Men at du uansett har oppført deg utilgivelig er udiskutabelt.

AnonymBruker
Skrevet

Min første forutsetning er at du har bodd og levd i sammen med "b" ettersom du skriver at ho kasta deg ut for ei uke sia?

Isåfall er dette noe "a" har vært klar over?

Og under disse forutsetningene må "a" ta en del av skylda selv; forutsatt at du ikke også har hemmeligholdt "b" for henne.

Hvis det ovenstående ikke stemmer så må du nesten presisere hva som faktisk foreligger.

Men at du uansett har oppført deg utilgivelig er udiskutabelt.

Saken er at b vet mer enn a, jeg har for det meste, siste året, bodd med b, a har vært den jeg helst ville ha, tror jeg, hun har problemer med å godta dette som har vært og har vinglet frem og tilbake, en dag vil hun ha meg, neste dag ikke. B har på en måte godtatt mer, hun har tatt meg for fort tilbake, mulig jeg derfor ikke virkelig har kjent på følelsene mine for henne fordi hun alltid "er der". B har ikke tatt kontakt med meg siden hun ba meg flytte. Vet ikke hva som vil skje nå, vet hun har kontakt med min mor, men hun har ikke nevnt meg til henne.

Skrevet

Saken er at b vet mer enn a, jeg har for det meste, siste året, bodd med b, a har vært den jeg helst ville ha, tror jeg, hun har problemer med å godta dette som har vært og har vinglet frem og tilbake, en dag vil hun ha meg, neste dag ikke. B har på en måte godtatt mer, hun har tatt meg for fort tilbake, mulig jeg derfor ikke virkelig har kjent på følelsene mine for henne fordi hun alltid "er der". B har ikke tatt kontakt med meg siden hun ba meg flytte. Vet ikke hva som vil skje nå, vet hun har kontakt med min mor, men hun har ikke nevnt meg til henne.

Det sentrale spørsmålet er altså om "a" faktisk vet om at du har bodd i sammen med "b"?

AnonymBruker
Skrevet

Det sentrale spørsmålet er altså om "a" faktisk vet om at du har bodd i sammen med "b"?

ja, da hun oppdaget det begynte problemene der, forståelig nok liker hverken familien eller vennene meg lenger, om det kan rettes på vet jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...