AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hadde sex med venn av meg - Men nå er jeg litt usikker hva han la i det? Han sender ganske mange meldinger både på FB og SMS - Meldinger som "Håper du har det bra" og "Hei, hvordan går det det med deg" og den nyeste som kom i dag "Savner deg nå litt.." Stusset på de to-tre gangene vi har hatt oss, er at nærheten etter sex-en også virker veldig viktig for ham, og at vi skal pjuske på hverandre, ligge i armkroken og snakke i en "evighet" ettepå. Ingenting galt i dette altså, bare uvanlig og nytt for meg? Tror dere han la mer i det enn kun sex, eller ønsker han bare mer sex og det derfor virker litt klissete alt sammen? Har hintet litt på hva han ønsker, kun sex, eller forhold, men klarte ikke lire noe ut av ham på området. - Han er i 30 årene.
Ramona Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 dette er strengt tatt ikke snakk om et ONS, men begynnelsen på et forhold, evt. pulevenn-forhold. Hva han legger i det, vet jeg ikke. Men du kaller han en venn. men du vet vel at ingen gutter egentlig har lyst å være venn med deg? har dere vært venner lenge, tipper jeg at han er forelsket. Ikke så lenge: mer usikkert. Men det at han ønsker nærhet, er vel et klart tegn på at han liker deg godt! Liker du han, da? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Ja, sant nok. Har "kjent" ham hele livet, men han flyttet til andre siden av Norge for endel år siden, og da mistet vi kontakten litt. Fikk den derimot tilbake igjen for litt over ett år siden, og hadde sex første gangen i fjor sommer, og 2 ganger etter det igjen. Og jeg er ikke ute etter noe forhold, og redd for at jeg sender ut litt forskjellige signaler og at han tolker dem feil. :-)
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Har du kjent ham hele livet, og dere er venner, er det strengt tatt ikke et ONS, men en komplikasjon. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Har du kjent ham hele livet, og dere er venner, er det strengt tatt ikke et ONS, men en komplikasjon. Liten by, og "alle kjenner alle". Ikke slik at man har dratt på turer sammen, eller gått på kino. Heller at man har nikket når man har møttes
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Han sender ganske mange meldinger både på FB og SMS - Meldinger som "Håper du har det bra" og "Hei, hvordan går det det med deg" og den nyeste som kom i dag "Savner deg nå litt.." Stusset på de to-tre gangene vi har hatt oss, er at nærheten etter sex-en også virker veldig viktig for ham, og at vi skal pjuske på hverandre, ligge i armkroken og snakke i en "evighet" ettepå. Ingenting galt i dette altså, bare uvanlig og nytt for meg? Han har dårlig selvtillit, og søker kjærlighet gjennom sex.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Det er ikke en ons. Har sikkert tatt poenget, men så var det ikke spørsmålet... ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå