AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg er ofte kald på hendene, uten at jeg fryser. Dette er ikke noe problem, men lurer på om det er vanlig og hva det kommer av?
Gjest Kv84 Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg har det også sånn, kan det være dårlig blodsirkulasjon?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Hvordan får man bedre blodsirkulasjon i hendene da?
Gjest kittycat Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 hendene og føttene er jo ganske utsatt siden de er på utsiden av kroppen lix.. er noe man kjapt merker når det kommer til anoreksisymptomer, men jeg kjenner ikke deg, men bare sier det liksom. er de hendene eller føttene dine blå btw? hvor lenge har de vært sånn?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Har ikke noe som helst anoreksi nei:) Nei de er ikke blå. Helt vanlig farge på huden. Er bare ofte jeg er kald på hendene, noen gange ruten at jeg fryser og. Hendene er bare kalde i forhold til resten av kroppen. Føttene også av og til. Er ikke noe jeg er plaget av, bare nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg har det også slik! Synes egentlig det kan være plagsomt iblant hvis jeg f.eks skal ta på andre mennesker og de skvetter unna fordi jeg er så kald
KristineDreams Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Har det akkurat på samme måten! Er alltid kald på hendene, selv om jeg ikke føler meg kald. Ganske irriterende egentlig, hvordan folk blir sånn "åh, herreguuud du er kald! du må kle på deg!" Spesielt irriterende med mas fra foreldre og besteforeldre.. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå