Gå til innhold

Stoore føtter....

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har ei datter som nå måtte kjøpe sko i str 41...!! Hun er 11 år. Hun er ganske høy da, ca 158. Men likevel, hvor skal det ende.... Bruker selv str 41, men hun er jo enda ikke utvokst.

Noen andre med unge døtre på stor fot? Når sluttet de å vokse i bena?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt størrelse 40 siden jeg var tolv år, er 178 cm høy vel og merke men det var jeg ikke den gang. Godt mulig de slutter å vokse snart. Hvor høy er du da?

AnonymBruker
Skrevet

Mine føtter vokste til jeg var ca 16 år. Jeg endte på str 46.

AnonymBruker
Skrevet

Storfoten.no

Der har de et forum og tråden heter "Ungdom med store føtter".

Kanskje snakke med folk der?

Skrevet

Jeg selv er ca 170 høy. Men da skal jeg sjekke det forumet. Takk :)

Gjest O___o
Skrevet

Uansett hvor storeføtter hun vil ende opp med å få - håper jeg du gjør minst mulig ut av det. Særlig nå i så ung alder.

Resten av moteindustrien, verden og livet vil gjøre henne mer enn nok klar over hvor upraktisk det er å ha store føtter

• Liker 1
Gjest Rivera
Skrevet

Jeg bruker 42 i sko og er 181 høy. Har vel brukt den skostørrelsen siden 7. klasse.

Skrevet

Jeg hadde störrelse 40-41 i sko da jeg gikk i 6. Klasse og var 153 höy. Föttene mine har ikke vokst siden da ;-)

Skrevet (endret)

Jeg nådde str 40 i 3.klasse, og har fortsatt 40-41-42 idag, i en alder av 25!:) dessuten tror jeg at det dels er skostørrelsene som har endret seg i forhold til at jeg bruker andre sko i dag enn i slutten av tenårene.

Vil bare legge til at noe av grunnen til at keg "skylder" på str, er at den siste "veksten" i føttene kom da jeg var 19-20ish.

Da kan det jo ikke akkurat være puberteten!:fnise:

Endret av kaprifolen
Skrevet

Jeg tror jeg hadde str. 40 da jeg var ca. 12. Siden da gikk jeg opp en størrelse og landet på størrelse 41, så det er slett ikke sikkert føttene hennes vokser mer selv om hun kommer til å strekke seg i lengden.

Skrevet

Min sønn vokste fra skostr 39 - 46 i løpet av en sommer, og der han han stått nå i 3,5 år, så jeg regner med ha gjorde seg ferdig med alt på en gang, Etterpå kom rygg, ben og armer :)

Skrevet

Takk for svar alle :) Kjenner jeg ble litt beroliget... Håper veldig hun slutter å vokse noe mer i føttene. Vet det er ett problem å finne sko i str 42. Jeg sliter selv en del med str 41. Ofte utsolgt foreks. Men hun er også kommet i puberteten, så hun er tidlig utviklet.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar alle :) Kjenner jeg ble litt beroliget... Håper veldig hun slutter å vokse noe mer i føttene. Vet det er ett problem å finne sko i str 42. Jeg sliter selv en del med str 41. Ofte utsolgt foreks. Men hun er også kommet i puberteten, så hun er tidlig utviklet.

Hatt store bein hele livet. Sluttet vel å vokse i foten tidlig, og endte på 42. (jeg er 172 høy) Det var i unge år en pest og en plage fordi jeg som 12åring måtte ha damestøvletter der de andre unge gikk med kule sko..Og å måtte handle boots i herreavdelingen som 14åring... awww..

I voksen alder er det blitt lettere da flere og flere HAR store føtter. Og utvalget er mye bedre. Brandos.no kan jeg anbefale veldig. Dessuten har de alt hjertet begjærer på amerikanske nettsider, shoebuy.com og sånne. De sender ofte gratis (!) til alle land i verden og. Bare å sjekke google.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror føttene blir "fort ferdig", det kan virke sånn på mange av svarene her inne og.

Jeg har brukt samme størrelse siden jeg var 11-12. Jeg har ikke spesielt store føtter (37-38), men min mors erting av føttene mine som visstnok var så digre henger fortsatt igjen, og jeg kjøper IKKE sko som kan få foten til å virke lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Føtter vokser først. Datter hadde str. 39 da hun gikk på barneskolen. Det samme har hun i dag som voksen. Muligens 40 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...