Gjest gjest Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Merker det å ha mensen er vanskeligere nå enn før. Før merket jeg ikke så mye og synes ikke det var noe big deal, nå derimot føler jeg meg som et vrak . Dette har skjedd de siste gangene. Jeg er fysisk utslitt, vondt i muskler og ledd og gråter for ingenting. Jeg har merket at det å ha perioden har forandret seg fra tenårene til 20-årene på div ting. Og nå nærmer jeg meg 30 år, kan det ha noe med det å gjøre? noe hormonelt, alt kroppen rett og slett forandrer seg? Jeg er grinete, sur, stresset, deppa og som sagt gråter. Har spist masse godteri og føler meg elendig. Vet dette høres "standar" pms ut, men jeg har ikke hatt så mye av det før. Noen som vet eller kjenner seg igjen?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg kjenner meg igjen. Jeg kan gråte av ingenting, blir fort sur og grinete. Trekker meg unna samboer og har ikke så veldig behov for at han skal kose på meg, samtidig som jeg vil at han skal gi meg oppmerksomhet. Så jeg blir rett og slett ikke klok på seg selv. Noen mnd. kan det føles sterkere enn andre måneder. Jeg er 25år. Men har hørt at det kan gjøre vondt verre å spise masse sukker. Har du prøve å gå en tur eller trene? Kanskje det kan hjelpe.
Chloe- Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Kjenner meg igjen i denne! Fikk anbefalt nattlysolje-kapsler. Oppdaterer deg hvordan det går når uka kommer neste gang
Gjest ts Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Takk for svar. Da vet jeg at det iallefall er 2 stk. der ute som vet hvordan det er . Det har blitt til at jeg nesten gruer meg til jeg får den, og stresser med tanken på at jeg må ha den i flere tiår til. Jeg greier ikke å holde meg unna godteri og snop, jeg mister nesten kontrollen. Heldigvis er det bare de dagene rett før og like etter som er verst, ikke hele uka. Gå tur hjelper faktisk på muskel og ledd smertene, det funker faktisk. Men er ikke alltid like motivert for det. Fortell gjerne hvordan nattlysoljen virker!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå