AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #61 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom plutselig til å tenke på Florenthyna igjen, snart 13 år etter at hun gikk bort. Kjente henne ikke, men fulgte bloggene hennes. Rart hvordan noen fester seg hos en. Anonymkode: de1f8...7ee Ja,kommer aldri til å glemme henne. Mye fordi hun levde et sprøtt liv og hadde sprø syn på ting, men også fordi hun var den første eller blandt de første som brukte blogg for å utlevere problemene sine uten å være anonym. Hun var sånn sett en pioneer for blogging og for åpenhet rundt psykisk helse og selvskading for unge jenter og personer i barnevern og fosterhjem. Anonymkode: 1e9df...f18 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #62 Del Skrevet 11. januar 2023 Oi, jeg tenkte faktisk på henne her om dagen, så sprøtt å se en tråd om henne. Vi hadde hverandre på MSN rundt 2005 og jeg husker mange fine samtaler som hjalp meg med å sette ord på ting jeg opplevde uten å ha kjennskap til. Tenk at et menneske på nett rørte ved så mange. Anonymkode: 0f154...2cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 11. januar 2023 #63 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg var en fast følger av henne den gangen.. Tenker på henne fra en tid til annen, som du AB over skriver, tenk at ett menneske på nettet har rørt ved så mange. 🕯️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå