Gå til innhold

Florenthyna er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vakre, Vakre jente. Jeg heiet på deg. Nå hviler du i den omsorg og kjærlighet du fortjente å leve i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt henne i mange år via nett. og syntes dette er veldig trist. Jeg trodde hun bare gikk igjennom den rebelske tennåringsfasen og at hun endag ville komme seg ut av det og leve ett veldig fint liv. for jenta hadde både talent og kunnskap. og hun var direkte og ærlig. Samtidig som hun trodde på ekte kjærlighet. jeg håper henens sjel får hvile i fred der hun er nå.

Mine tanker går til Familien <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finnes hennes dødsannonse.

http://www.minnelunden.no/Default.aspx?Cat=148&m=1114

Hvil i fred vakre lille blomst.

i så mange år har jeg fulgt deg på nettet. men aldri truffet deg.

alikevel føles det ut som jeg har sviktet en veninde når det gjelder og stille opp for andre. Jeg håper du får uendelig med kjærlighet og glede der du er nå. Hvorfor blir man så etterpåklok? :'(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Uff, nå ble jeg skikkelig trist! Husker ikke når jeg kom over henne første gang, men hun gjorde inntrykk på meg med en gang. Har fulgt henne sporadisk siden, og synes det er virkelig trist at det skulle ende sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på henne hver dag...... Håper hun endelig har funnet hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å tillate mer diskusjon i denne tråden. Den er nå ryddet for alle avsporinger og flyttet til "Vi som sørger". Dette er nå en siste-hilsen tråd, ikke en diskusjonstråd.

Vi måtte også slette innlegg fra pårørende ettersom vi ikke kan verifisere at det er de som står bak.

Diskusjon rundt moderasjon kan tas på PM til meg.

Phaedra,adm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå opprettet en slags minneside når man går inn på florenthyna.com, hvor man kan skrive en hilsen. Moren har også skrevet en ganske lang siste hilsen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

"Når jeg legger "puslespill" av den informasjonen vi har og hvordan du ble funnet er jeg sikker på at du ikke ønsket å forlate oss, heller ikke din kjære Evangelia"

"Du gjorde ikke dette selv. Det vet vi nå"

Huffda. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av dette i dag. Utrolig trist. :tristbla:

På moren sin kommentar virker det nesten som hun ble drept. Hvis hun ble det håper jeg virkelig de finner den/de som gjorde det.

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Moren har skrevet et nyere innlegg på bloggen hennes..:

" Navn: Mamma E-post: Dato: 22/08/2012 - 02:16

Lille vakre gullklump. Det tok tid for oss å få svar, lenger tid enn det vanligvis tar, men nå vet vi at du kjempet til ssite sekund, Du har ikke gjort noe av det enkelte antyder og spekulerer i. Du ble overlatt til deg selv av de ansatte i Oslo kommune da de fant deg liggende på gulvet, bare lempet de deg inn på rommet hvor de lot deg dø av forgiftning og lungebetennelse. Du har kjempet for å være hos oss til siste sekund og ikke tatt overdose. Tvert om. tårene mine flommer dag ut og dag inn med spørsmål om du har lidd når du døde alene på rommet ditt i Oslos "omsorg"??? Vakre vakre umistelig uendelig underfundige gullklump. Mamma blir ikke menneske igjen og elsker deg langt inn i døden Vakre vakre jenta mi"

Innlegg redigert for epostadresse

Sophie-Ann, mod

Anonym poster: fbd47b1f8bda7d4f81536131adfa6869

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner igjen om at "Vi som sørger" er et sted for sorg og at vi dermed ikke tillater diskusjoner her. Ber om at brukere respekterer dette.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 år senere...

Noen som vet hvordan hun døde? 😔

Hun var en usedvanlig nydelig jente. Må hun hvile i fred og ha det godt der hun er nå :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner og debatt omkring dødsårsak. Jeg minner om at dette er en tråd innen "vi som sørger" temaet og her gjelder egne regler i tillegg til forumets generelle regler.

Sitat

Her er det plass til alle typer sorg, og vi forventer at dette respekteres av rommets brukere. Vi sørger alle på ulike måter, og over ulike ting, og vi har derfor lav terskel her for hva som ryddes som latterliggjørende og krenkende, i henhold til forumets regelverk

Mvh Suloi, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Kom plutselig til å tenke på Florenthyna igjen, snart 13 år etter at hun gikk bort. Kjente henne ikke, men fulgte bloggene hennes. Rart hvordan noen fester seg hos en.

Anonymkode: de1f8...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...