Gå til innhold

Takk til dere her på kropp og helse!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad for at Kvinneguiden finnes!

Har det siste halveåret hatt ubehagelige anfall i sosiale settinger, uten at jeg helt har skjønt hva det har vært... Jeg trodde det var fysisk; hjerteproblemer, lavt blodtrykk, evt lavt blodsukker...

Men etter å ha lest her, så har jeg innsett at jeg har klassiske panikkanfall, har isolert meg mere og mere for å unngå dette...

Denne uken tok jeg mot til meg, fikk time til psykolog og fastlege, og nå får jeg hjelp! Skjønner at jeg har en lang vei å gå, men bare det å få snakket om det, satt ord på det hjelper..

Så takk! Takk til alle dere som har fortalt om sine problemer og opplevelser :klemmer:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Godt at noen kommer med positive tilbakemeldinger om kvinneguiden også! :) Og veldig godt at du har fått hjelp. Det er ofte nok å bare ta imot hjelpen som tilbys, og så går det bedre, skritt for skritt. Ting endrer seg jo ikke drastisk ved første møte med psykologen, men over tid vil det nok kunne bedre seg. Det er så viktig at man tør å søke hjelp. For innimellom alle disse frekke, useriøse, uempatiske menneske fins det faktisk mennesker som genuint og ærlig ønsker å hjelpe!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her;

Har vært noen år på kvinneguiden og har lært meg å sile ut sure, oppgulpa svar fra AB....

Men; jeg hadde et møte med psykolog og fastlege denne uka, og jeg føler det allerede har hjulpet litt.......har og snakket med mannen min om det... Det å få det opp i dagen var godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...