Gå til innhold

Sexavhengig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er sexavhengig. Jeg er en jente på 20 år, og debuterte ikke seksuelt før jeg var 19 år. Nå har det gått helt over styr føler jeg.

Jeg tenker på sex hele tiden, ser jeg en mann tenker jeg automatisk på hvordan han er i senga og hvordan han ser ut nedentil. Jeg har ikke kjæreste, så dette fører til en hel haug med ONS. Og jeg er umettelig, rette etter jeg har hatt sex, vil jeg ha mer, mye mer. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg tilbrakt livet i senga. Jeg kan virkelig ikke holde på slik lenger, men aner ikke hva jeg kan gjøre? Er jeg sexavhengig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fastlege = Samtaleterapi = Mulig løsning :)

Skrevet

nei, men du smakt noe godt, sikkert fått en god start og vil nyte det videre. :)

men prøv heller å finne om ikke kjøreste men en pulekompis meg like mye appetit som deg, så slipper du å risikere å komme i uheldig situasjon.

AnonymBruker
Skrevet

CALL ME ;p

AnonymBruker
Skrevet

Er 20 jeg også.. Føler meg nokså avhengig av sex jeg.. men så har jeg en kjæreste som får gjennomgå :sengekos: . Er jente, debuterte som 19 åring selv..

AnonymBruker
Skrevet

Joda, fastlege kunne jo vært en løsning, men er ikke så gøy å komme inn der å bare "halloen, jeg har lyst til å ligge med alle jeg ser, sikkert inkludert deg også, hjelp?". Pulekompis ville jeg aldri greid å ha, siden jeg blir veldig fort følelsesmessig involvert, og kjæreste er jeg ikke klar for.

Så er så redd for at jeg skal rote meg bort i noe dritt, og føler dette går utover alle aspekter ved livet mitt. Kan ikke gå på byen med venninner bare for å kose oss sammen engang, uten at jeg skal rote meg bort i en fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Bare et spørsmål: Hvordan klarer du å ha "en hel haug med" ONS hvis du blir så lett følelsemessig involvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...