Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man kan få låst opp en lås i vranglås? Nøklen går ikke helt inn lenger, og en solid dose WD-40 hjalp ikke :( Får jeg ikke låst opp, får jeg ikke fylt bensin, så da kommer jeg meg ingen steder :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis nøkkelen ikke går helt inn, så er det enten skjedd noe med låseprofilene i sporet eller det er fremmedlegeme i selve låsen. det finnes ingen ekstreme superfix annet enn å forsøke fikle litt med det. men jeg anbefaler at du lar en som kan låser se på det.

Skrevet

Jeg har fiklet og sprayet og ventet i 1,5 time, men den går fremdeles ikke inn. Veldig rart, for da jeg åpnet den tidligere i dag, var det ikke noe problem. Men så bare plutselig ville den ikke. Æsj, altså. Ikke kommer jeg noe sted heller, har knapt med bensin. Gah.

Det burde vel være mulig å få ut sylinderen på en eller annen måte? Eller er det sånt man overlater til proffer? :) Er forresten snakk om setet på en scooter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fiklet og sprayet og ventet i 1,5 time, men den går fremdeles ikke inn. Veldig rart, for da jeg åpnet den tidligere i dag, var det ikke noe problem. Men så bare plutselig ville den ikke. Æsj, altså. Ikke kommer jeg noe sted heller, har knapt med bensin. Gah.

Det burde vel være mulig å få ut sylinderen på en eller annen måte? Eller er det sånt man overlater til proffer? :) Er forresten snakk om setet på en scooter.

Bryt opp... Koster neppe all verden med en ny lås til scooter-setet...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...