Green Lady Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Noen som har tips til hvordan man kan få låst opp en lås i vranglås? Nøklen går ikke helt inn lenger, og en solid dose WD-40 hjalp ikke Får jeg ikke låst opp, får jeg ikke fylt bensin, så da kommer jeg meg ingen steder
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 hvis nøkkelen ikke går helt inn, så er det enten skjedd noe med låseprofilene i sporet eller det er fremmedlegeme i selve låsen. det finnes ingen ekstreme superfix annet enn å forsøke fikle litt med det. men jeg anbefaler at du lar en som kan låser se på det.
Green Lady Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg har fiklet og sprayet og ventet i 1,5 time, men den går fremdeles ikke inn. Veldig rart, for da jeg åpnet den tidligere i dag, var det ikke noe problem. Men så bare plutselig ville den ikke. Æsj, altså. Ikke kommer jeg noe sted heller, har knapt med bensin. Gah. Det burde vel være mulig å få ut sylinderen på en eller annen måte? Eller er det sånt man overlater til proffer? Er forresten snakk om setet på en scooter.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg har fiklet og sprayet og ventet i 1,5 time, men den går fremdeles ikke inn. Veldig rart, for da jeg åpnet den tidligere i dag, var det ikke noe problem. Men så bare plutselig ville den ikke. Æsj, altså. Ikke kommer jeg noe sted heller, har knapt med bensin. Gah. Det burde vel være mulig å få ut sylinderen på en eller annen måte? Eller er det sånt man overlater til proffer? Er forresten snakk om setet på en scooter. Bryt opp... Koster neppe all verden med en ny lås til scooter-setet... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå