Gå til innhold

Hvorfor bor muslimer i Europa..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer jeg bare på hvorfor muslimer som hater den vestlige kulturen gidder å bosette seg i Europa? Dette er overhodet ikke et rasistisk innlegg, jeg er fullt klar over at de aller fleste ønsker å leve vanlige liv og ikke er ute etter bråk. Men for de som syns at vi i vesten lever i synd, etc så må det jo være bedre å bosette seg i et muslimsk land? Noen ideer om hvorfor det er sånn?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På jakt etter det gode liv. Mulighet til å forsørge familie bedre. Flukt fra krig og elendighet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På jakt etter det gode liv. Mulighet til å forsørge familie bedre. Flukt fra krig og elendighet?

Men det fins vel muslimske land der det er velstand og? Dubai f.eks? Jeg hadde ikke flyttet til Pakistan f.eks, og klaget på det dårlige utelivet og mangel på fancy klesbutikker.. blir liksom litt for dumt.

• Liker 3
Skrevet

Født her, bor her, dør her, skjønner´u? :sjenert:

Gjest hva som helst
Skrevet

Tror du virkelig at ingen av muslimene som bor her liker den norske kulturen? Kilder å vise til? Generalisering på høyt nivå?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig at ingen av muslimene som bor her liker den norske kulturen? Kilder å vise til? Generalisering på høyt nivå?

Det var ikke det TS sa. DE som ikke liker vestlig kultur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...