AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg går på Diane fordi jeg har uren hud. Det funker ganske bra, har tidligere gått på mange piller og kremer fra hudlege, men ikke noe har gitt effekt. Men Diane holder huden ganske fin. Men i hver pillefrie uke får jeg noen svære kviser på haka, De kommer på dag 5-6 i den pillefrie uka, og de varer i et par uker.. Men ellers på pillebrettet får jeg ingen nye kviser. Tidligere så fikk jeg kviser i forbindelse med mensen, men det var i dagene før jeg fikk mensen. Nå har jeg kun mensen på dag 2-5 i den pillefrie uka. Tror ikke det er tilfeldig at jeg får kviser alltid på dag 5-6 i den pillefrie uka og ikke ellers. Hva er det som gjør dette? Kan jeg hindre det på noen måte?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg går på Diane fordi jeg har uren hud. Det funker ganske bra, har tidligere gått på mange piller og kremer fra hudlege, men ikke noe har gitt effekt. Men Diane holder huden ganske fin. Men i hver pillefrie uke får jeg noen svære kviser på haka, De kommer på dag 5-6 i den pillefrie uka, og de varer i et par uker.. Men ellers på pillebrettet får jeg ingen nye kviser. Tidligere så fikk jeg kviser i forbindelse med mensen, men det var i dagene før jeg fikk mensen. Nå har jeg kun mensen på dag 2-5 i den pillefrie uka. Tror ikke det er tilfeldig at jeg får kviser alltid på dag 5-6 i den pillefrie uka og ikke ellers. Hva er det som gjør dette? Kan jeg hindre det på noen måte? Jeg brukte Diane i mange år. Hvorfor gidder du å ha mensen, egentlig? Det er jo bare å gå fra brett til brett. det gjorde jeg Legen sa at det var helt ok. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg brukte Diane i mange år. Hvorfor gidder du å ha mensen, egentlig? Det er jo bare å gå fra brett til brett. det gjorde jeg Legen sa at det var helt ok. Har du fått bruke det i mange år??? Legen min sier max et år, fordi det er så sterke p-piller, så jeg har kun 3 brett igjen, så må jeg over på yasmin. Tja, jeg kan jo egentlig det, jeg har pcos da, så det er en av grunnene til at jeg går på Diane, så for å ikke "tukle" mer med syklusene og sånt så har jeg tatt pillefri uke mellom hvert brett, men det har kanskje ikke noe å si.. TS
GammelKaktus Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Jeg brukte og Diane i to år, før jeg ble gravid. Legen sa til meg at jeg kunne bruke de så lenge jeg ville. Jeg har og PCOS og de hjalp veldig på huden min. Med en gang jeg er ferdig med amming skal jeg begynne på de igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå