Gå til innhold

Påsken er en fredfull tid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om naboer som pusser opp i leiligheten ved siden av og bruker alle typer sager og maskiner både inne og på verandaen på helligdager? De har holdt på i omtrent tre mnd nå. Jeg er lei av bråk. :(

Hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om slikt så lenge det ikke er så bråkete at jeg må rope til mannen min som sitter i andre enden av sofaen.

Dersom du plages veldig av det så kan du jo stikke over dit og ve de pent om å la helligdagene være helligdager, evnt om de kan vente med det som bråker mest til vanlige hverdager og heller ta noe litt mer stille arbeid nå

AnonymBruker
Skrevet

helligdager skal det være stille.jeg hadde gått over å sagt i fra at de måtte respektere det. det er i følge norsk lov ikke i følge meg.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det gjør noe at det er litt lyd rundt meg i påsken, så lenge det ikke er snakk om bråk. Bråk er forresten slitsomt ellers i året også, og ikke bare i påsken. Påsken er for meg en vanvittig kjedelig høytid likevel, så det gjør ikke noe å høre at det fremdeles finnes mennesker igjen på jorda.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er ikke lov å sage/hamre/bygge/bråke fra morgen til kveld til sjenanse for naboer uansett årstid, og det er faktisk noe som heter helligdagsfred. Så det er bare å vandre over og spørre dem om de kunne være så vennlig å ta litt hensyn til at det er påske og at folk ønsker seg fred og ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...