AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Hva syns dere om naboer som pusser opp i leiligheten ved siden av og bruker alle typer sager og maskiner både inne og på verandaen på helligdager? De har holdt på i omtrent tre mnd nå. Jeg er lei av bråk. Hva tenker du?
Ryvre Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg bryr meg ikke så mye om slikt så lenge det ikke er så bråkete at jeg må rope til mannen min som sitter i andre enden av sofaen. Dersom du plages veldig av det så kan du jo stikke over dit og ve de pent om å la helligdagene være helligdager, evnt om de kan vente med det som bråker mest til vanlige hverdager og heller ta noe litt mer stille arbeid nå
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 helligdager skal det være stille.jeg hadde gått over å sagt i fra at de måtte respektere det. det er i følge norsk lov ikke i følge meg.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Synes ikke det gjør noe at det er litt lyd rundt meg i påsken, så lenge det ikke er snakk om bråk. Bråk er forresten slitsomt ellers i året også, og ikke bare i påsken. Påsken er for meg en vanvittig kjedelig høytid likevel, så det gjør ikke noe å høre at det fremdeles finnes mennesker igjen på jorda.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Det er ikke lov å sage/hamre/bygge/bråke fra morgen til kveld til sjenanse for naboer uansett årstid, og det er faktisk noe som heter helligdagsfred. Så det er bare å vandre over og spørre dem om de kunne være så vennlig å ta litt hensyn til at det er påske og at folk ønsker seg fred og ro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå