AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 i går ble jeg tatt på fersken av leieboeren til naboen min mens jeg dro den av etter henne.hva hadde dere jenter her tenkt hvis dere hadde vært henne
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 i går ble jeg tatt på fersken av leieboeren til naboen min mens jeg dro den av etter henne.hva hadde dere jenter her tenkt hvis dere hadde vært henne Hva gjorde du?
Rainbow Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Skjønte ikke hva du gjorde, jeg. Onanerte til naboen gjennom vinduet?
Antlers Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Altså... du runket mens du så på henne gjennom vinduet, slik at hun kunne se hva du holdt på med, eller noe slikt? Da hadde jeg nok tenkt at du var en ekkel og ustabil kar, og at jeg heretter måtte passe på å holde vinduer lukket og dørene låst. Muligens ville jeg advart naboene om det også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 i går ble jeg tatt på fersken av leieboeren til naboen min mens jeg dro den av etter henne.hva hadde dere jenter her tenkt hvis dere hadde vært henne Hvordan ble du tatt på fersken? Sto du i vinduet og runka eller? Jeg hadde først ledd meg halvt ihjel, deretter blitt litt redd for at du var en psycho, og kontaktet politiet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå