Gå til innhold

Blødninger etter soppbehandling. Vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg fikk soppinfeksjon i forrige uke. Det begynte å klø og svi i underlivet, så jeg heiv meg kjapt over Canestensalven. Når det ikke fungerte 100% prøvde jeg også stikkpille. Det virket som det hadde hjulpen, kløen og svien hadde gitt seg, og jeg ga opp for fristelsen og hadde sex med mannen noen dager etter at jeg hadde brukt denne pillen.

Etter sexen oppdaget jeg at jeg blødde kraftig og det har nå vart i noen dager. Ikke nok med det, det kommer klumper (litt sånne som man kan få hvis man blør ved urinveisinfeksjon) og gir seg bare ikke... Blæææ .. I går kjøpe jeg Multi-Gyn actigel (http://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-for-normalisering-av-vaginalflora-901997p) og begynte å bruke den. På kvelden hadde jeg litt feber og følte meg egentlig ganske dårlig... Er dette normalt?! Jeg ser også at det smøblør fortsatt og det kommer fortsatt klumper.

Har noen opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal ta en telefon til legevakten, fo det der høres ikke ut som en vanlig soppinfeksjon!

Skrevet

hmm, ja, har tenkt tanken. Hvis det ikke rig seg ila dagen, må jeg kanskje komme meg til legevakta...

AnonymBruker
Skrevet

Ja det syns jeg absolutt du skal. Er du sikkert på at du ikke har vært gravid og nå opplever en spontanabort?

Skrevet

Ja det syns jeg absolutt du skal. Er du sikkert på at du ikke har vært gravid og nå opplever en spontanabort?

Fader, måtte den komme. Har hatt en halv tanke om det selv... Jeg TROR ikke jeg har vært gravid, men kan jo ikke si med 100% sikkerhet.

Blødningen har forresten gitt seg, men nå føler jeg at jeg har milde symptomer på urinveisinfeksjon.. Herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...