AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Som overskriften: Hva har du/dere i lapskausen? Jeg har potet, gulrot, kålrabi og kjøtt eller pølse.
Brunhilde Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 (endret) Jeg liker brun lapskaus og bruker bankekjøtt, litt bacon eller lettsaltet flesk, gulrot, løk, sellerirot, kål, kålrot, potet og kjøttpølse. Endret 5. april 2012 av Brunhilde
isbiten. Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Salt lammekjøtt (helst også litt pinnekjøtt), kålrabi, potet, gulrot og løk. 1
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Jeg bruker løk, potet, gulrot, kålrot, sellerirot, god kraft etter kylling eller rødt kjøtt. Så bruker jeg det kjøttet jeg har rester av, enten det er biffkjøtt av storfe, koteletter, pølse, lammekjøtt eller karbonade.
pinar Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Potet kålrabi gulrot løk purreløk kjøtt grønnsaksbuljong spinat.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 La meg se... Smør Løk Mel Kjøttkraft Potet Gulrøtter Purreløk Grytekjøtt av storfe Grove kjøtkaker Vann Salt/Pepper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå