Gå til innhold

Hva har du i pastasalaten ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pasta (selvfølgelig),Kylling, ost, skinke, mais...

Mer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling og skinke samtidig? *urk* Holder meg til bare kylling jeg da. Men uansett, i tillegg til det du nevner har vi salat (lollo liker jeg best, eller isberg), cherrytomater, hjemmelagede hvitløkskrutonger, rødløk, asparges, noen ganger egg og selvsagt dressing (karri-, hvitløks- eller cæsarsalat-dressing).

Ellers kan du vel ha: paprika, agurk, squash, champignon, bønnespirer, artisjokkhjerter, oliven, fetaost, fennikel, tortillachips +++

Skrevet

Feta, oliven, hvitløk, pinnekjerner og ruccola. Da kan den godt være vegetar..

Skrevet

Hverdagspastasalat.

Har jeg pasta, skruer, hjul...

Maiskorn

rødløk skiver

paprika

gulrot

Kylling eller skinke

salat

Og en dressing av yoghurtnaturell blandet med litt sennep og hakket sylteagurk, salt og pepper.

Skrevet

Takk, da er middagen klar for i dag.

Skrevet

Jeg vet hva jeg skal ha til middag i dag! Takk for gode tips. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Røkelaks og vårløk + masse forskjellige grønnsaker er nydelig - med Ravigottesaus til...mmmm

Skrevet

Arkana!!!

Hvordan lager du hvitløkskrutonger???

Skrevet

Jeg synes mange av dere glemmer olje. Jeg har for tiden dilla på sesamolje i salat. Den er tørr og god sammen med mange av de sterke smakene.

Det gir forøvrig veldig god smak å gni salatbollen med noe sterkt: løk, hvitløk eller chili.

Pesto er jo alltid en sikker vinner for å gi salaten den siste touchen.

Skrevet
Arkana!!!

Hvordan lager du hvitløkskrutonger???

Jeg bruker daggammel loff som jeg skjærer vekk skorpen på, og så skjærer i terninger. Så har jeg litt smør (du kan bruke olje om du vil) i en panne, og har i presset hvitløk (så mye du ønsker). Og freser så brødterningene til de er gylne og sprø. La dem renne av på kjøkkenpapir etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...