Gå til innhold

Fyllesyk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg drakk meg full på HJEMMEBRENT i natt og er helt ødelagt i skrivende stund. Har fått i meg et lite pizzastykke og kjenner allerede det er på vei opp igjen. Vet noen hva jeg kan drikke/spise for å drepe fyllesyken? Er så kvalm. Og har lite lyst til å spy opp igjen alt, for da kommer selvfølgelig den heselige sprit smaken og nei æsj :tristbla: Min egen feil, men dere vet..

Noen som har råd? har drukket kanskje 10 glass vann og holder på med enda et til, hehe. Huff.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det som hjelper meg når jeg er fyllesyk er :

Cola! den skikkelige sorten med sukker ;p

noe salt,salt kjeks..

også utover dagen blir det mat,god og feit mat.

men det beste er faktisk å spise feit mat før man legger seg,drikke mye vann og. da blir jeg faktisk ikke dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Vet, men har dessverre ikke noe salt! Var ikke plannlagt å drikke så fikk ikke kjøpt noe salt i går. Har heller ikke cola. :( Hjelper annen sukkerholdig brus? Takk for svar forresten:)

AnonymBruker
Skrevet

Banan!

AnonymBruker
Skrevet

BANAN? Det hørtes ikke akkurat så lovende ut... Skal du få meg til å kaste opp nå eller? -.-

Nå er jeg enda dårligere, skulle kanskje ikke spist den pizzaen.. Herregud, aldri mer hjemmebrent, ALDRI!! Verste jeg har vært med på, aldri vært så dårlig før.

AnonymBruker
Skrevet

Vet, men har dessverre ikke noe salt! Var ikke plannlagt å drikke så fikk ikke kjøpt noe salt i går. Har heller ikke cola. :( Hjelper annen sukkerholdig brus? Takk for svar forresten:)

ofte så hjelper det for meg med annen sukkerholdig brus å .man tager det man haver:)

Skrevet

BANAN? Det hørtes ikke akkurat så lovende ut... Skal du få meg til å kaste opp nå eller? -.-

Nå er jeg enda dårligere, skulle kanskje ikke spist den pizzaen.. Herregud, aldri mer hjemmebrent, ALDRI!! Verste jeg har vært med på, aldri vært så dårlig før.

Det beste er jo å spy opp faenskapet, du vil garantert føle deg bedre, helt til neste gang du må spy!

Men du har tatt et klokt valg, hjemmebrent er ikke det smarteste å drikke seg full på.

Du får prøve å klare deg gjennom dagen og sette det på erfaringskontoen.

God bedring.

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bananen inneholder ett eller annet stoff som hjelper! Helt jævlig å få i seg vil jeg tro, men det hjelper. Tror forresten det vil hjelpe generelt bare å få i seg noe mat. God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

man kan med fordel styre unna all hjemmebrent :)

og banan hørtes ut som et dårlig tips!

forresten et tips.har du noe knekke brød? pleier det å hjelpe litt og:)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips og triks. På grunn av pizzastykket som jeg spiste spydde jeg nettopp som en gris, men fikk ikke opp all alkoholen som ligger i magen enda.. Er derfor litt uggen fortsatt.. Nei, jeg skal fy søren meg aldri drikke hjemmebrent igjen! Første og siste gang, for dette er noe av det mest grusomme jeg har vært med på.

Og et tips til alle der ute, spis aldri hjemmelaget pizza med rømmedressing med en gang du har stått opp etter å ha drukket deg så møkings at du i daværende stund knapt kjente følelsen i beina. Har VIRKELIG lært denne gangen!! :sukk: Nå skal jeg prøve å sove i et par timer. Krysser fingrene for at jeg ikke kaster opp mer, det er så jævlig å spy opp igjen spriten..

Gjest Elissima
Skrevet

Cola og en feit burger :) Få noen du kjenner til å dra innom et gatekjøkken for deg hvis du ikke er i stand til å gå selv.. jeg syns også det hjelper med litt frisk luft utover dagen. Og prøv å sove litt. Sjokolade hjelper mot fyllesjuke. Mars bars.

Skrevet

Off, føler med deg! Jeg har følsom mage og blir fort kvalm dagenderpå. De gangene jeg virkelig har gått på smellen, og spyr og har meg, har kun salt kjeks (Ritz er genial) og cola fungert for meg.

Fet mat som andre anbefaler er et mirakel om jeg har en "mildere" fyllesyke, ikke hvis jeg henger over doskåla, - da går det til helvete.

Du har ikke mulighet å få noen til å handle for deg?

Hehe, ikke mer hjemmebrent på deg unge dame(mann?) :fy_fy::kose:

Lykke til!

Skrevet

Jeg drikker masse melk hvis jeg er fyllesyk! Nå drikker jeg ikke hjemmebrent (grøss....). men vil anta om en blir fyllesyk uansett hva man drikker av alkohol hvis en drikker seg skikkelig snydens!

Er ikke så mye å gjøre, annet enn å ta dagen med ro, sove, slappe av.......et par ibux kan og gjøre susen.

God bedring :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

dere mennesker er ville melk,sjokolade og banan når man er fyllesyk :gjeiper:

det hadde ikke jeg takla værtfall;P

Skrevet

Det som pleier å funke for meg er å kunne ta meg en dusj når jeg klarer det, det hjelper mer enn du tror! Cola og chips eller salt kjeks. Ibux pleier også å hjelpe, få også i deg nok vann.

Lykke til og god bedring :blomst:

• Liker 1
Gjest Surrehodet
Skrevet

En brødskive med thousand Island og syltetøy :gjeiper:

Da spyr du garantert opp restene i magen, så drikker du litt vann, tar en paracet og legger deg igjen. Når du våkner igjen, sett deg ut med et teppe og trekk frisk luft, for all del ikke røyk.

Huff føler med deg og er så glad for at jeg er blitt så gammel at jeg ikke havner på HB fylla. Har hatt mine fryktelige stunder jeg og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som pleier å funke for meg er å kunne ta meg en dusj når jeg klarer det, det hjelper mer enn du tror! Cola og chips eller salt kjeks. Ibux pleier også å hjelpe, få også i deg nok vann.

Lykke til og god bedring :blomst:

Skriver under på denne. Passer alltid på å ha cola og potetgull i huset når jeg skal på fylla - det er det eneste som hjelper dagen derpå.

AnonymBruker
Skrevet

En brødskive med thousand Island og syltetøy :gjeiper:

Da spyr du garantert opp restene i magen, så drikker du litt vann, tar en paracet og legger deg igjen. Når du våkner igjen, sett deg ut med et teppe og trekk frisk luft, for all del ikke røyk.

Huff føler med deg og er så glad for at jeg er blitt så gammel at jeg ikke havner på HB fylla. Har hatt mine fryktelige stunder jeg og.

Ville heller tatt ibux enn paracet..........leveren jobber sikkert på høygir for å brenne bort alkoholen, så da er det ikke en god ide med paracet, siden den skilles ut i leveren!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å plage deg, men jeg er glad for at jeg ikke var ute og drakk i går! En fin, fin morgen i dag. :fnise:

Det hjelper forresten med cola og noe salt, chips eller salt kjeks :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...