Sol76 Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Hei, Jeg har gått Cerazette i ca 4 mnd nå... Har hatt mensen ofte! Men... så denne gangen, har det ikke kommet noe.... og jeg glemte å ta pillene noen dager... og hadde ubeskyttet sex... Jeg har menstrasjonsfeeling, men, har ikke fått noe enda... Så håper ikke jeg er gravid... Om jeg ikke har fått mensen om en uke....får jeg vel ta en test... Vurderer nå hormonspiral...noen som har erfaringer? Cerazette eller hormonspiral ?
GammelKaktus Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg har gått på Cerazette i 4 mnd nå og jeg synes de fungerer kjempebra. Jeg har bare hatt en blødning og det var på det første brettet. Etter det har jeg vært så heldig å slippe unna Har ingen erfaring med hormonspiral, men jeg ville gitt cerazette en sjanse til. Jeg tar en test i måneden bare for å sjekke at jeg ikke er gravid, blir litt paranoid av å ikke få blødningen... Men med tanke på at du har glemt noen piller så er det greit å ta en test så fort du har mulighet, sånn at du vet. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå