Gå til innhold

Hva kan jeg ha til denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit, som overskriften spør: Hva kan jeg ha til denne kjolen? Kom med dine tips ;)

post-47366-0-58896700-1333561488_thumb.j

(Beklager stort bilde!)

Post gjerne bilder selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et smalt belte i midjen synes ihvertfall jeg er et must på den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Nydelig farve på kjolen!

Jeg tror jeg kanskje ville satset på en clutch og høye heler i en annen pastellfarve, slik som pumpsene på bildet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, belte ( kanskje svart ) machende armbånd og øredobber høyhælte svarte sko, kanskje veske. ikke smykke pga høye utringingen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smalt belte i midjen synes ihvertfall jeg er et must på den der.

Nydelig farve på kjolen!

Jeg tror jeg kanskje ville satset på en clutch og høye heler i en annen pastellfarve, slik som pumpsene på bildet :)

jepp, belte ( kanskje svart ) machende armbånd og øredobber høyhælte svarte sko, kanskje veske. ikke smykke pga høye utringingen ....

Tenkte også på et smalt belte, men blir ikke svart litt for "hardt"...eller? Jeg er ikke noen moteekspert :P Tror høye heler blir fint til, men samme her - funker det med svart? Hva med sånn nude farge, kunne det funke tror dere?

Tilbehør(armband+øredobber) - passer det best med sølv kanskje?

Kan man ha en sånn kort blazerlignende jakke til?

Vart mange spørsmål gitt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for nude i stede for svart. Svart synes jeg blir alt for hardt til denne kjolen (både stil og farge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styr unna nude. Alltid. Seriøst. Nude er djevelskapen selv, selv om jenter har fått innprentet i skallen av moteeksperter at de gjør beina lenger. Nei, de gjør at beina dine ser ut som to døde hudfargede mus. Nude sku er synonymet for 'jeg har ingen motepersonlighet'.

Sølv høres fint ut. Det er ikke alle som kler den yndige pastellooken, og hvis du ikke er vant til den burde du bryte opp med noe. Jeg har brukt en lignende kjole med sølv-loafers og en lavendelfarget cardigan, funket fint. Men jeg ville absolutt gått for en blazer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for nude i stede for svart. Svart synes jeg blir alt for hardt til denne kjolen (både stil og farge).

Det virker som folk tror nude og svart er en motedikotomi.

Folkens: DET FINNES ALTERNATIVER!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som folk tror nude og svart er en motedikotomi.

Folkens: DET FINNES ALTERNATIVER!

Ja, helt klart. Men nå er ikke alle så interessert i mote at de fyller opp skapet med hundre farger de er usikre på hvordan de skal style andre antrekk med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Cecile Melli har MASSE tilbehør i samme stil som den kjolen. Jeg vet ikke helt hva du liker selv, men du anbefaler deg å ta en titt. Øredobbene og armbåndene er ganske rimelig priset :)

Jeg sier meg enig i at et belte i livet hadde vært fint. Hvorfor ikke sprite den opp med en knallfarge? Ikke nødvendigvis neonfarger eller svart, men kontraster er jo flott! Ser for meg at en klar lilla kunne ha vært fint. Mismatch is match :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt høye hæler i nude, liten gullveske og gull armbånd. Perleøredobber.

Belte i livet synes jeg er omtrent like motbydelig og motekriminelt som vedkommende over her synes om nudefargede sko.

Thank God for Diversity...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Post gjerne bilder selv også!

Da gjør jeg det! :)

Kjøpte nylig denne kjolen: http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/KjolerSkjort/7117467/

... men den er helt annerledes fra det meste annet jeg har, så jeg er egentlig veldig usikker på hva slags sko og smykker som passer til. Og om jeg bør bruke strømper/tights eller ei. Tips? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjørt iskremfarger på tilbehøret; man kan gjerne bruker flere forskjellige farger i samme antrekk; denne kjolen, lys gult smalt belte, lys lilla pumps, lys rosa cluch og smykker, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! ÅH! Jeg vet, hva med en svart, kul og oversized blazer? Tror jeg hadde vært kult. Men kommer jo an på anledningen såklart!

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh.. Lekker kjole.

Kommer an på anledningen,

pent : Nude sko, enkelt armbånd, eller store øredobber, oppsatt hår.

Casual: Skinnjakke , lette sko, armbånd.

Rocka/ut på byen: Blazer, svarte pumps, rufsete løst hår , sterke lepper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

For en utrolig fin kjole! Jeg skulle til å foreslå 60-tallsgult hvis du vil ha den skikkelig gjennomført, og da så jeg modellen også hadde det. :)

Jeg ville ikke brukt svart, men aller helst duse pastellfarger i 60-tallsstil, hvitt eller gull og hvitt perlekjede. Og mange kan synes at nude er oppbrukt, men det vil nok være fint til denne kjolen.

Hvis du vil ha mer kontrast, ville jeg droppet svart og heller gått for rødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt høye hæler i nude, liten gullveske og gull armbånd. Perleøredobber.

Belte i livet synes jeg er omtrent like motbydelig og motekriminelt som vedkommende over her synes om nudefargede sko.

Thank God for Diversity...

Smale belter er jo stilig! http://1.bp.blogspot.com/-ix7Ap7KNstI/TVTVzYcmlHI/AAAAAAAAACE/S1k_GKbqgQg/s1600/Skinny+Belts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei - TS her... Tuusen takk for mange gode tips! :) Tror jeg skal prøve meg litt frem fremfor speilet å finne ut hva jeg føler passer meg best/føler meg mest komfortabel i.

Skal i første omgang bruke den i en fin anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...