Gjest Maruwan Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 (endret) For dere som ikke vet hva en tallerkenheis er for noe: Tallerkenheis Noen flere som opplever å bli opphisset av dette? For det første gnusser det jo så godt mot skrotum og omegn, og for det andre ser det ut som personen foran deg har en gigantisk butt-plug i mumsen. Noe å tenke på mens en kjeder seg i trekket. Endret 4. april 2012 av Maruwan 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Helt enig! Dette er en av de få tingene som trekker meg opp i bakken
Gjest sardintroll Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Jeg husker jeg ble drivende våt en gang jeg reiste med en sånn. Dog skal det sies at det kom av at jeg var så redd (har høydeskrekk) at jeg pissa på meg. 6
PuppyEyees Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Jeg husker jeg ble drivende våt en gang jeg reiste med en sånn. Dog skal det sies at det kom av at jeg var så redd (har høydeskrekk) at jeg pissa på meg. :skratte:
Pawn Hearts Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Litt lei av tallerkenheiser nå, for å være ærlig. Foretrekker egentlig partikkelgeneratorer. De gir meg en helt egen kribling i de subatomære partiklene. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Maruwan... Jeg håper du ikke bor i Oslo og var i bakken i dag. Jeg jobber nemlig som heisvakt i en tallerkenheis
Gjest Maruwan Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Hæ? "Tallerkenheis": En form for skiheis formet som en tallerken. "Å gnusse" : Synonymt med det å "gni/massere/gnu/stryke". "Skrotum": Synonymt med "pungen". Skrotum inneholder bl.a. testiklene. "Omegn" : Det samme som "området rundt". "Butt-plug" : En plugg en putter inn i anus for seksuell tilfredsstillelse. "Mums" : Et annet ord for rumpe. Egentlig et dansk ord. "Trekket": Synonymt med "skiheisen". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå