Random23 Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hei Jeg er en gutt som lurer på en ting. Jeg har snakket men en jente en god stund nå og vi har det veldig gøy sammen, men jeg lurer på hvordan jeg kan si til henne at jeg er kåt uten å si rett ut at jeg er kåt. Så det jeg trenger hjelp til er vell hvordan kan jeg si til henne at jeg er kåt sånn at det kan tolkes på to måter, som noe helt annet eller at jeg er kåt. Det hadde vært veldig fint med litt hjelp, det virker veldig som for at vi skal komme oss videre i prosessen for å bli sammen så er det det som må til :gjeiper: På forhånd takk
Gjest Maneater? Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Si at du har lyst på henne? Eller at hun tenner deg?
Random23 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2012 tenkte mer sånn at hun kan ta det som noen helt annet og ikke som at jeg er kåt, at hun tror jeg holder på med noe helt vanlig eller om hun tenker mer koffert så skjønner hun at jeg er kåt
Gjest BettyBoop Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Hei Jeg er en gutt som lurer på en ting. Jeg har snakket men en jente en god stund nå og vi har det veldig gøy sammen, men jeg lurer på hvordan jeg kan si til henne at jeg er kåt uten å si rett ut at jeg er kåt. Så det jeg trenger hjelp til er vell hvordan kan jeg si til henne at jeg er kåt sånn at det kan tolkes på to måter, som noe helt annet eller at jeg er kåt. Det hadde vært veldig fint med litt hjelp, det virker veldig som for at vi skal komme oss videre i prosessen for å bli sammen så er det det som må til :gjeiper: På forhånd takk Hvis det er flaut å si at du er kåt så er du ikke moden nok til å ha sex. 6
Envy Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 tenkte mer sånn at hun kan ta det som noen helt annet og ikke som at jeg er kåt, at hun tror jeg holder på med noe helt vanlig eller om hun tenker mer koffert så skjønner hun at jeg er kåt Hvorfor må du si det med rene ord? Hvis dere er såpass på g at dere snart blir sammen vil vel handling uansett si mer enn ord, og på et eller annet tidspunkt bør dere vel være i en setting hvor det er naturlig at det blir sex? 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Jeg husker fra jeg var ung at det var en gutt som ikke la særlig bånd på seg når vi møttes. "Ååå (navn), jeg blir så knulsk hver gang jeg ser deg!"
Gjest Bandit Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Hvorfor må du si det med rene ord? Hvis dere er såpass på g at dere snart blir sammen vil vel handling uansett si mer enn ord, og på et eller annet tidspunkt bør dere vel være i en setting hvor det er naturlig at det blir sex? Er helt enig her. Bare husk at handling ikke vil si at du bare skal hoppe på henne og jukke løs.
Gjest sardintroll Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Jeg husker fra jeg var ung at det var en gutt som ikke la særlig bånd på seg når vi møttes. "Ååå (navn), jeg blir så knulsk hver gang jeg ser deg!" Hahahaha, man kan liksom ikke bli sint heller.
Ramona Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Skriv det på en post-it som du klistrer på panna. Neeeei, altså, hva med å begynne å kline og se hva som skjer? Sånn som folk flest gjør.
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 hvorfor trenger du å snakke om å være kåt? erte henne? du kan bruke så mye annet for å erte henne seksuelt hehehe
Tropic Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 I just dont get it! Prøver du å få henne til sengs, kan du jo bare starte med å nusse, kline, stryke og så går det sin gang. Om du skal si det via sms, telefon, mail ol kan du jo bare skrive "Har så lyst på deg", "du er så tennende", om du vil ha det litt mer undercover kan du jo prøve med "Du skulle vært her nå ja ;-)", men det forutsetter jo at hun er halvveis tankeleser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå